toetsenbord en muis reageren niet na herstel windows 10
Citaat van Demo op 8 november 2016, 19:04Heb pas een herstel optie uitgevoerd, hiermee heeft de pc waarschijnlijk veel bestanden en software etc. verwijderd.
met het aanmelden van windows vallen mijn toetsenbord en muis uit, ik zie geen pijl en niets reageert. ze reageren wel in de BIOS.
heb van alles geprobeerd, is het veilig om iemand van een bedrijf op afstand hier naar te laten kijken?
Heb pas een herstel optie uitgevoerd, hiermee heeft de pc waarschijnlijk veel bestanden en software etc. verwijderd.
met het aanmelden van windows vallen mijn toetsenbord en muis uit, ik zie geen pijl en niets reageert. ze reageren wel in de BIOS.
heb van alles geprobeerd, is het veilig om iemand van een bedrijf op afstand hier naar te laten kijken?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 8 november 2016, 19:42Wat vervelend. Het lijkt erop dat je Windows vast slaat nadat deze is opgestart aangezien hij nergens meer op reageert.
Werkt je capslock wel nog? Deze zou een lampje moeten kunnen activeren en uitschakelen op je keyboard bij het drukken op de knop.
Wat vervelend. Het lijkt erop dat je Windows vast slaat nadat deze is opgestart aangezien hij nergens meer op reageert.
Werkt je capslock wel nog? Deze zou een lampje moeten kunnen activeren en uitschakelen op je keyboard bij het drukken op de knop.