Nieuw moederbord
Citaat van roel1 op 15 oktober 2016, 12:25Hallo,
Mijn moederbord is recent kapot gegaan, weet iemand welk moederbord goed zou passen in mijn pc?
Intel i5 3570
Geforce 680GTX
Moederbord: Asro H77 Pro4-M
8GB Intel DDR3
Heb alvast even gekeken, maar er zijn veel verschillende en wil niet de verkeerde kopen..
Heeft een moederbord daarbij ook veel invloed op je pc? Er zijn namelijk ook van die ''gaming'' moederborden, is dat wat?
Hallo,
Mijn moederbord is recent kapot gegaan, weet iemand welk moederbord goed zou passen in mijn pc?
Intel i5 3570
Geforce 680GTX
Moederbord: Asro H77 Pro4-M
8GB Intel DDR3
Heb alvast even gekeken, maar er zijn veel verschillende en wil niet de verkeerde kopen..
Heeft een moederbord daarbij ook veel invloed op je pc? Er zijn namelijk ook van die ''gaming'' moederborden, is dat wat?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 20 oktober 2016, 10:51Oowww dit hele topic over het hoofd gezien
Ik ga straks even voor je neusen
is het overigens nog nodig?
Oowww dit hele topic over het hoofd gezien
Ik ga straks even voor je neusen is het overigens nog nodig?
Citaat van roel1 op 20 oktober 2016, 17:15Ja graag, heb echt geen flauw benul wat ik nou precies moet en het zou jammer zijn om te veel uit te geven.
Ja graag, heb echt geen flauw benul wat ik nou precies moet en het zou jammer zijn om te veel uit te geven.
Citaat van xipher op 22 oktober 2016, 08:32Hoeveel gebeugen reepjes heb jij? Bordjes die ik tot nu toe kan vinden hebben namelijk maar 2 slots. Het bordje wat jij hebt heeft er namelijk 4.
Hoeveel gebeugen reepjes heb jij? Bordjes die ik tot nu toe kan vinden hebben namelijk maar 2 slots. Het bordje wat jij hebt heeft er namelijk 4.