Onedrive uit de lucht
Citaat van zomersla op 20 december 2020, 18:48Bij mij is al een paar dagen Onedrive uit de lucht. Gekeken bij de site storingen.nl, echter geen resultaat.
TimeMachine gebruikt en het programma opnieuw geïnstalleerd, echter geen resultaat.
Wie weet meer?
Bij mij is al een paar dagen Onedrive uit de lucht. Gekeken bij de site storingen.nl, echter geen resultaat.
TimeMachine gebruikt en het programma opnieuw geïnstalleerd, echter geen resultaat.
Wie weet meer?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 21 december 2020, 06:50Volgens mij is je applicatie van de rel. Kan je wel inloggen en je bestanden inzien op OneDrive? Dan kan een herinstallatie van de applicatie helpen. Maar vreemd is het wel 🧐
Volgens mij is je applicatie van de rel. Kan je wel inloggen en je bestanden inzien op OneDrive? Dan kan een herinstallatie van de applicatie helpen. Maar vreemd is het wel 🧐

Citaat van William op 21 december 2020, 07:11Een collega had van het weekend exact hetzelfde. Aanmelden lukte bij hem gek genoeg niet.
Het verwijderen van de app, inclusief de (verborgen) mappen van One Drive hielp in dit geval.
Verborgen mappen weergeven: Shift+Cmd+>
Een collega had van het weekend exact hetzelfde. Aanmelden lukte bij hem gek genoeg niet.
Het verwijderen van de app, inclusief de (verborgen) mappen van One Drive hielp in dit geval.
Verborgen mappen weergeven: Shift+Cmd+>
Citaat van zomersla op 21 december 2020, 13:01Bedankt voor de tip Monkie, alleen doet nu mijn Safari raar. maar ik stap dan even over naar Chrome om Symbaloo te gebruiken
Bedankt voor de tip Monkie, alleen doet nu mijn Safari raar. maar ik stap dan even over naar Chrome om Symbaloo te gebruiken

Citaat van William op 21 december 2020, 13:58Als je (synchroniseer) problemen hebt met OneDrive, wil het ook wel eens helpen om via 'Sleutelhangertoegang' opgeslagen wachtwoorden van OneDrive te verwijderen.
- Verwijder de OneDrive app via 'Apps'
- Controleer via 'Activiteitenweergave' of er eventueel nog iets van OneDrive op de achtergrond draait. Mocht dit zo zijn, sluit deze dan af.
- Controleer via Finder of er nog (verborgen) mappen aanwezig zijn van OneDrive. Als dit zo is, verwijder deze dan.
- Open 'Sleutelhangertoegang' (Launchpad > Andere). Vul hier rechtsboven in het zoekbalkje OneDrive in.
- Indien er een of meerdere resultaten worden gevonden, kijk dan eerst goed of deze gerelateerd zijn aan OneDrive. Zo ja, verwijder ze en sluit Sleutelhangertoegang af.
Goh, Symbaloo. Bestaat dat nog. Daar maakte ik jaren geleden ook gebruik van om me favoriete websites op te slaan.
Tegenwoordig doe ik dat via Safari zelf.
Als je (synchroniseer) problemen hebt met OneDrive, wil het ook wel eens helpen om via 'Sleutelhangertoegang' opgeslagen wachtwoorden van OneDrive te verwijderen.
- Controleer via 'Activiteitenweergave' of er eventueel nog iets van OneDrive op de achtergrond draait. Mocht dit zo zijn, sluit deze dan af.
- Controleer via Finder of er nog (verborgen) mappen aanwezig zijn van OneDrive. Als dit zo is, verwijder deze dan.
- Open 'Sleutelhangertoegang' (Launchpad > Andere). Vul hier rechtsboven in het zoekbalkje OneDrive in.
- Indien er een of meerdere resultaten worden gevonden, kijk dan eerst goed of deze gerelateerd zijn aan OneDrive. Zo ja, verwijder ze en sluit Sleutelhangertoegang af.
Goh, Symbaloo. Bestaat dat nog. Daar maakte ik jaren geleden ook gebruik van om me favoriete websites op te slaan.
Citaat van zomersla op 21 december 2020, 14:032 minuten geleden zei Monkie:Als je (synchroniseer) problemen hebt met OneDrive, wil het ook wel eens helpen om via 'Sleutelhangertoegang' opgeslagen wachtwoorden van OneDrive te verwijderen.
Goh, Symbaloo. Bestaat dat nog. Daar maakte ik jaren geleden ook gebruik van.
Ja,maar ik ben een oude man, dus ik kan niet zo snel omschakelen.
2 minuten geleden zei Monkie:Als je (synchroniseer) problemen hebt met OneDrive, wil het ook wel eens helpen om via 'Sleutelhangertoegang' opgeslagen wachtwoorden van OneDrive te verwijderen.
Goh, Symbaloo. Bestaat dat nog. Daar maakte ik jaren geleden ook gebruik van.
Ja,maar ik ben een oude man, dus ik kan niet zo snel omschakelen.

Citaat van William op 21 december 2020, 15:041 uur geleden zei bruchlee:Ja,maar ik ben een oude man, dus ik kan niet zo snel omschakelen
Heerlijk toch, if it works, don't fix it.
1 uur geleden zei bruchlee:Ja,maar ik ben een oude man, dus ik kan niet zo snel omschakelen
Heerlijk toch, if it works, don't fix it.
You Missed
12 van de beste tv-shows om in september te bekijken
Eater
- augustus 26, 2025
- 22 views
VMware Workstation: “Insufficient permission to access the file” oplossen
Eater
- augustus 26, 2025
- 16 views
Windows 11-installatie wordt op sommige apparaten langer
Eater
- augustus 26, 2025
- 14 views
Google vereist ontwikkelaarsverificatie om Android-apps te installeren, inclusief sideloading
Eater
- augustus 26, 2025
- 11 views