Kan met PIA VPN geen email versturen via Outlook
Citaat van Beauf op 13 augustus 2020, 06:59Goedemorgen,ik heb al een tijdje PIA VPN ik heb problemen met verzenden van email dan moet ik mijn vpn uitzetten.
Ik gebruik windows 10
inkomende mail geen probleem, wie kan mij helpen.
Goedemorgen,ik heb al een tijdje PIA VPN ik heb problemen met verzenden van email dan moet ik mijn vpn uitzetten.
Ik gebruik windows 10
inkomende mail geen probleem, wie kan mij helpen.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 13 augustus 2020, 07:24Waarschijnlijk verstuur je email via je provider zoals Ziggo. Deze laat het alleen toe om email te versturen als je ook op het Ziggo netwerk zit. M.a.w. met VPN aan zit je niet meer op het netwerk van je provider.
Je kunt gebruik maken van VPN splittunnel, of te wel. Outlook geen gebruik laten maken van de VPN tooling. Hier is de handleiding:
Waarschijnlijk verstuur je email via je provider zoals Ziggo. Deze laat het alleen toe om email te versturen als je ook op het Ziggo netwerk zit. M.a.w. met VPN aan zit je niet meer op het netwerk van je provider.
Je kunt gebruik maken van VPN splittunnel, of te wel. Outlook geen gebruik laten maken van de VPN tooling. Hier is de handleiding:
You Missed
12 van de beste tv-shows om in september te bekijken
Eater
- augustus 26, 2025
- 22 views
VMware Workstation: “Insufficient permission to access the file” oplossen
Eater
- augustus 26, 2025
- 16 views
Windows 11-installatie wordt op sommige apparaten langer
Eater
- augustus 26, 2025
- 14 views
Google vereist ontwikkelaarsverificatie om Android-apps te installeren, inclusief sideloading
Eater
- augustus 26, 2025
- 11 views