Even voorstellen
Citaat van Annacarina5550 op 16 december 2023, 20:47Hallo, Ik ben Anna
Ik ben geboren in 1950. Niet meer de jongste maar zeer actief op het internet.
Ik download graag e-books. Lees dus veel en naai graag kleding voor mijzelf en mijn kleinkinderen.
Doe aan fotobewerking via Photoshop en ik probeer bij te blijven wat er al zo gebeurt op internetgebied.
Ik ben me nog aan het inlezen, wat voor mij de mogelijkheden zijn op Duken.nl.
Hallo, Ik ben Anna
Ik ben geboren in 1950. Niet meer de jongste maar zeer actief op het internet.
Ik download graag e-books. Lees dus veel en naai graag kleding voor mijzelf en mijn kleinkinderen.
Doe aan fotobewerking via Photoshop en ik probeer bij te blijven wat er al zo gebeurt op internetgebied.
Ik ben me nog aan het inlezen, wat voor mij de mogelijkheden zijn op Duken.nl.

Citaat van William op 16 december 2023, 22:32Welkom @Annacarina5550 Staat je antwoord er niet tussen, stel gerust een vraag op het forum.
Welkom @Annacarina5550 Staat je antwoord er niet tussen, stel gerust een vraag op het forum.

Citaat van Mafketel op 16 december 2023, 23:46@Annacarina5550 een boekenwurm is altijd welkom dus bij deze...
Eboekjes zijn fijn maar er gaat toch niets boven de geur van vers gedrukte pagina's van een nieuw boek.
Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
@Annacarina5550 een boekenwurm is altijd welkom dus bij deze...
Eboekjes zijn fijn maar er gaat toch niets boven de geur van vers gedrukte pagina's van een nieuw boek.
Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Citaat van TheDutchChef op 17 december 2023, 07:11Welkom!
Hopelijk kunnen we iets voor je betekenen, schroom niet om vragen te stellen tot een bepaalde hoogte 🤗
Welkom!
Hopelijk kunnen we iets voor je betekenen, schroom niet om vragen te stellen tot een bepaalde hoogte 🤗

Citaat van Singularity op 17 december 2023, 08:58Ook van mijn kant een warm welkom.
Ook van mijn kant een warm welkom.
You Missed
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 3 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 19 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 26 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2
Eater
- augustus 27, 2025
- 12 views
Android Auto 15.1 hint dat Gemini toegang kan krijgen tot de locatie van je auto
Eater
- augustus 27, 2025
- 9 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- augustus 27, 2025
- 26 views