Hallo
Citaat van Dora54 op 22 juli 2022, 13:15mijn naam is Dora en ik vind het leuk om met de computer bezig te zijn vroeger heb ik veel programma's gedownload van spotnet
en nu ik in de AOW ben heb ik weer meer tijd om mijn hobby op te pakken.
mijn naam is Dora en ik vind het leuk om met de computer bezig te zijn vroeger heb ik veel programma's gedownload van spotnet
en nu ik in de AOW ben heb ik weer meer tijd om mijn hobby op te pakken.
Citaat van Vampire Inspector op 26 juli 2022, 15:29Welkom @Dora54, je hebt een mooi plekje op het internet gevonden net als ik om je kennis te verbreden en lekker te prutsen met de computer op basis van de vele onderwerpen die hier op dit mooie forum reeds besproken zijn of worden. En bijna altijd wel iemand die je wilt helpen bij probleempjes of vragen. Veel computer plezier toegewenst hier en kijkuit voor onderstaand
![]()
![]()
Welkom @Dora54, je hebt een mooi plekje op het internet gevonden net als ik om je kennis te verbreden en lekker te prutsen met de computer op basis van de vele onderwerpen die hier op dit mooie forum reeds besproken zijn of worden. En bijna altijd wel iemand die je wilt helpen bij probleempjes of vragen. Veel computer plezier toegewenst hier en kijkuit voor onderstaand
You Missed
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 3 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 19 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 26 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2
Eater
- augustus 27, 2025
- 12 views
Android Auto 15.1 hint dat Gemini toegang kan krijgen tot de locatie van je auto
Eater
- augustus 27, 2025
- 9 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- augustus 27, 2025
- 26 views