Hallo allemaal
Citaat van The Stare op 4 juni 2022, 08:12Ik ben Mark.
Ik zwerf al jaren mee op het internet (ook op duken.nl) en ben al jaren een usenet/torrent gebruiker. Nu ik de familie van ARR heb ontdekt en deze op een goede manier wil inrichten. Dacht ik dat het tijd werd om een account hier aan te maken.
Groet
Mark
Ik ben Mark.
Ik zwerf al jaren mee op het internet (ook op duken.nl) en ben al jaren een usenet/torrent gebruiker. Nu ik de familie van ARR heb ontdekt en deze op een goede manier wil inrichten. Dacht ik dat het tijd werd om een account hier aan te maken.
Groet
Mark

Citaat van William op 4 juni 2022, 11:493 uur geleden zei The Stare:Nu ik de familie van ARR heb ontdekt
Welkom, wat voor familie bedoeld u? 😅 Afkortingen zeggen mij niet zo veel..
3 uur geleden zei The Stare:Nu ik de familie van ARR heb ontdekt
Welkom, wat voor familie bedoeld u? 😅 Afkortingen zeggen mij niet zo veel..
Citaat van Midfielder op 5 juni 2022, 15:34Welkom!
Welkom!
Citaat van The Stare op 10 juni 2022, 20:32On 6/4/2022 at 1:49 PM, Tuinbever said:Welkom, wat voor familie bedoeld u? 😅 Afkortingen zeggen mij niet zo veel..
Geen u zeggen nu. Anders ben ik al boos voor mijn derde post 🤣
Maar ik bedoel Prowlarr, Sonarr etc.
On 6/4/2022 at 1:49 PM, Tuinbever said:Welkom, wat voor familie bedoeld u? 😅 Afkortingen zeggen mij niet zo veel..
Geen u zeggen nu. Anders ben ik al boos voor mijn derde post 🤣
Citaat van Demo op 11 juni 2022, 05:348 uur geleden zei The Stare:Geen u zeggen nu. Anders ben ik al boos voor mijn derde post 🤣
Welkom The Stare en bedankt voor het verduidelijken. Voor de leden die nu nog iets meer willen weten over de programma's die door jou genoemd worden geef ik hieronder even 2 linkjes naar websites met een duidelijke Nederlandse omschrijving;
Automatisch series downloaden met sonarr en Herziening van Prowlarr: voors en tegens
8 uur geleden zei The Stare:Geen u zeggen nu. Anders ben ik al boos voor mijn derde post 🤣
Welkom The Stare en bedankt voor het verduidelijken. Voor de leden die nu nog iets meer willen weten over de programma's die door jou genoemd worden geef ik hieronder even 2 linkjes naar websites met een duidelijke Nederlandse omschrijving;
Automatisch series downloaden met sonarr en Herziening van Prowlarr: voors en tegens
Citaat van Verwijderde gebruiker op 11 juni 2022, 05:37
![]()
welkom!
welkom!
You Missed
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 3 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 19 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 26 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2
Eater
- augustus 27, 2025
- 12 views
Android Auto 15.1 hint dat Gemini toegang kan krijgen tot de locatie van je auto
Eater
- augustus 27, 2025
- 9 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- augustus 27, 2025
- 26 views