Effe voorstellen
Citaat van sjonnie72 op 7 mei 2022, 06:51Ik ben Sjonnie .
Ik hoop op deze forum wat meer te weten te komen over vpn en kodi . Ben hier echt nog een leek in , eigenlijk nooit zo in verdiept ben meer een gamer .
Ik ben Sjonnie .
Ik hoop op deze forum wat meer te weten te komen over vpn en kodi . Ben hier echt nog een leek in , eigenlijk nooit zo in verdiept ben meer een gamer .
Citaat van Verwijderde gebruiker op 7 mei 2022, 15:13Welkom! Iedereen begint als leek en dat is helemaal niet erg, we helpen elkaar graag op weg.
Welkom! Iedereen begint als leek en dat is helemaal niet erg, we helpen elkaar graag op weg.
Citaat van zomersla op 7 mei 2022, 15:468 uur geleden zei sjonnie72:Ik ben Sjonnie .
Leuk dat je hier bent gekomen, veel plezier met de info
8 uur geleden zei sjonnie72:Ik ben Sjonnie .
Leuk dat je hier bent gekomen, veel plezier met de info
Citaat van Demo op 3 juni 2022, 14:242 uur geleden zei piedad:hallo ik ben piedad ,
vader en opa en vind het leuk om kodi te proberen
Welkom op deze fantastische informatieve website
2 uur geleden zei piedad:hallo ik ben piedad ,
Welkom op deze fantastische informatieve website
Citaat van zomersla op 3 juni 2022, 15:523 uur geleden zei piedad:hallo ik ben piedad ,
Heel veel plezier hier.
3 uur geleden zei piedad:hallo ik ben piedad ,
Heel veel plezier hier.
You Missed
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 3 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 19 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 29 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2
Eater
- augustus 27, 2025
- 12 views
Android Auto 15.1 hint dat Gemini toegang kan krijgen tot de locatie van je auto
Eater
- augustus 27, 2025
- 10 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- augustus 27, 2025
- 26 views