Hoi
Citaat van rdz83 op 19 april 2022, 10:03Hoi,
Ik ben Ruud en ben nieuw op deze site, bedankt voor het accepteren.
Downloaden doe ik van nieuwsgroepen van voornamelijk buitenlandse indexers, ik hoop hier wat nieuw (nederlandse) sites te kunnen n vinden.
Fijne dag!
Hoi,
Ik ben Ruud en ben nieuw op deze site, bedankt voor het accepteren.
Downloaden doe ik van nieuwsgroepen van voornamelijk buitenlandse indexers, ik hoop hier wat nieuw (nederlandse) sites te kunnen n vinden.
Fijne dag!

Citaat van William op 19 april 2022, 10:59Welkom op het Duken platform, Bij deze kan ik dan ook je eerste vraag direct beantwoorden, zie onderstaande link. Veel pleier op Duken
54 minuten geleden zei rdz83:Downloaden doe ik van nieuwsgroepen van voornamelijk buitenlandse indexers, ik hoop hier wat nieuw (nederlandse) sites te kunnen n vinden.
Welkom op het Duken platform, Bij deze kan ik dan ook je eerste vraag direct beantwoorden, zie onderstaande link. Veel pleier op Duken
54 minuten geleden zei rdz83:Downloaden doe ik van nieuwsgroepen van voornamelijk buitenlandse indexers, ik hoop hier wat nieuw (nederlandse) sites te kunnen n vinden.
Citaat van rdz83 op 19 april 2022, 11:088 minuten geleden zei Tuinbever:Welkom op het Duken platform, Bij deze kan ik dan ook je eerste vraag direct beantwoorden, zie onderstaande link. Veel pleier op Duken
Ik zal eens kijken, bedankt
8 minuten geleden zei Tuinbever:Welkom op het Duken platform, Bij deze kan ik dan ook je eerste vraag direct beantwoorden, zie onderstaande link. Veel pleier op Duken
Ik zal eens kijken, bedankt
Citaat van Verwijderde gebruiker op 22 april 2022, 06:21Op 19-4-2022 om 13:08 zei rdz83:Ik zal eens kijken, bedankt
![]()
Ik zag ook dat je twee links had toegevoegd. Bedankt voor je bijdrage
Op 19-4-2022 om 13:08 zei rdz83:Ik zal eens kijken, bedankt
![]()
Ik zag ook dat je twee links had toegevoegd. Bedankt voor je bijdrage
Citaat van rdz83 op 22 april 2022, 07:1552 minuten geleden zei Duken:Ik zag ook dat je twee links had toegevoegd. Bedankt voor je bijdrage
Graag gedaan!
52 minuten geleden zei Duken:Ik zag ook dat je twee links had toegevoegd. Bedankt voor je bijdrage
Graag gedaan!
You Missed
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 3 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 19 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 26 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2
Eater
- augustus 27, 2025
- 12 views
Android Auto 15.1 hint dat Gemini toegang kan krijgen tot de locatie van je auto
Eater
- augustus 27, 2025
- 9 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- augustus 27, 2025
- 26 views