dit ben ik
Citaat van 2meter op 8 juni 2021, 16:10Hi allemaal,
IT'er op rust, maar qua programmeren = kennis verdwijnt meer en meer
Was op zoek naar meer uitleg waarom Tigersplace.Online, nu al bijna 2 weken, eruit ligt - nochtans een zeer goede site.
Interesses : films, series, ... maar vooral bezig zijn met mijn 2 kleinkinderen voor zover het mogelijk is in deze bizarre tijden
Hi allemaal,
Was op zoek naar meer uitleg waarom Tigersplace.Online, nu al bijna 2 weken, eruit ligt - nochtans een zeer goede site.
Interesses : films, series, ... maar vooral bezig zijn met mijn 2 kleinkinderen voor zover het mogelijk is in deze bizarre tijden
Citaat van zomersla op 8 juni 2021, 18:352 uur geleden zei 2meter:Hi allemaal,
De mensen achter deze site en ook (de vele vorige sites namen) zullen nu wel alleen voor hun zelf op het net zijn. Als je in het verleden naar de chat berichten keek zag ik al dat het een bepaalde vriendengroep was.
2 uur geleden zei 2meter:Hi allemaal,
De mensen achter deze site en ook (de vele vorige sites namen) zullen nu wel alleen voor hun zelf op het net zijn. Als je in het verleden naar de chat berichten keek zag ik al dat het een bepaalde vriendengroep was.

You Missed
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 22 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 29 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 40 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 47 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2