Voorstellen!
Citaat van NigelWarning op 26 februari 2021, 23:35Hallo,
Ik ben Nigel, 22 jaar, HBO-ICT Student en ik ken dit forum van heel lang geleden nog.
Op dit moment run ik op mijn Linux-laptop een geautomatiseerde docker-systeem met Radarr voor films, Sonarr voor series en Bazarr voor ondertiteling. Ik download nog steeds met nieuwsgroepen. Ik gebruik Sabnzbd daarvoor. Ik gebruik NZBHydra2 voor mijn indexers. Ik gebruik de meest populaire indexers op dit moment, aangezien die toch de meeste content bevatten. Heel af en toe kijk is nog wel is op Spotnet, maar vrijwel nooit meer.
Ben een groot fan van films, dus ben mijn film collectie aan het upgraden met Radarr en sinds de indexers veel films hebben blijft het leuk om te doen.
Groetjes,
Nigel
Hallo,
Ik ben Nigel, 22 jaar, HBO-ICT Student en ik ken dit forum van heel lang geleden nog.
Op dit moment run ik op mijn Linux-laptop een geautomatiseerde docker-systeem met Radarr voor films, Sonarr voor series en Bazarr voor ondertiteling. Ik download nog steeds met nieuwsgroepen. Ik gebruik Sabnzbd daarvoor. Ik gebruik NZBHydra2 voor mijn indexers. Ik gebruik de meest populaire indexers op dit moment, aangezien die toch de meeste content bevatten. Heel af en toe kijk is nog wel is op Spotnet, maar vrijwel nooit meer.
Ben een groot fan van films, dus ben mijn film collectie aan het upgraden met Radarr en sinds de indexers veel films hebben blijft het leuk om te doen.
Groetjes,
Nigel
Citaat van Verwijderde gebruiker op 27 februari 2021, 07:58Goedemorgen @NigelWarning, wat een leuke intro.
We zijn er stiekem ook al heel lang
ik was 15 toen ik begon met de site en ben nu zo een 37 jaar 😉
maar dat je met donker de applicaties in de lucht hebt is knap. Ik denk dat er best een markt kan zijn voor deze docker packages. Leercurve is alleen best lastig .
goed weekend
Goedemorgen @NigelWarning, wat een leuke intro.
We zijn er stiekem ook al heel lang ik was 15 toen ik begon met de site en ben nu zo een 37 jaar 😉
maar dat je met donker de applicaties in de lucht hebt is knap. Ik denk dat er best een markt kan zijn voor deze docker packages. Leercurve is alleen best lastig .
goed weekend
Citaat van RonaldB op 2 maart 2021, 09:49Goedemorgen,
Ik ben Ronald en ben regelmatig met mijn computer bezig. Muziek en software(verbetering) zijn mijn hobby's.
Groeten, Ronald
Goedemorgen,
Ik ben Ronald en ben regelmatig met mijn computer bezig. Muziek en software(verbetering) zijn mijn hobby's.
Groeten, Ronald
Citaat van Verwijderde gebruiker op 2 maart 2021, 20:40Goedenavond, welkom op de site 😁
Mensen met kennis van software verbetering hebben we volgens mij niet eerder gezien 👍
Goedenavond, welkom op de site 😁
Mensen met kennis van software verbetering hebben we volgens mij niet eerder gezien 👍
You Missed
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 19 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 25 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 37 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 44 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2