Even voorstellen
Citaat van maitre60 op 26 oktober 2020, 11:03Goedemiddag, dank je wel voor de acceptatie . Ik ben een vrouw en kom uit Brabant. Ben niet meer de jongste maar vind computeren erg leuk. Ik was op zoek naar torrensites omdat mijn computer net terug is van reparatie en ik nu al mijn filmsites kwijt ben. Ga nu even rondkijken hier. Fijne dag allemaal.
Goedemiddag, dank je wel voor de acceptatie . Ik ben een vrouw en kom uit Brabant. Ben niet meer de jongste maar vind computeren erg leuk. Ik was op zoek naar torrensites omdat mijn computer net terug is van reparatie en ik nu al mijn filmsites kwijt ben. Ga nu even rondkijken hier. Fijne dag allemaal.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 26 oktober 2020, 11:19Gezellig en welkom op de website. Als je vragen hebt horen we het natuurlijk graag.
Gezellig en welkom op de website. Als je vragen hebt horen we het natuurlijk graag.
You Missed
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 19 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 25 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 37 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 44 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2