Even voorstellen
Citaat van Hp EliteDisplay E202 op 19 januari 2020, 19:24Hey, Ik ben Fred Veen, gitaardocent van beroep.Inmiddels gepensioneerd.
Sinds het wegvallen van een aantal sites kan ik nergens meer fatsoenlijk downloaden.
Ik kijk graag naar een spannende actiefilm of thriller.
Hoop nog lang van jullie site te mogen genieten.
Veel succes,
Fred
Hey, Ik ben Fred Veen, gitaardocent van beroep.Inmiddels gepensioneerd.
Sinds het wegvallen van een aantal sites kan ik nergens meer fatsoenlijk downloaden.
Ik kijk graag naar een spannende actiefilm of thriller.
Hoop nog lang van jullie site te mogen genieten.
Veel succes,
Fred
Citaat van Verwijderde gebruiker op 19 januari 2020, 20:44Welkom! Gelukkig nog voldoende sites voor het downloaden via Usenet of Torrents te vinden.
Maar wel steeds minder als vroeger
Welkom! Gelukkig nog voldoende sites voor het downloaden via Usenet of Torrents te vinden.
Maar wel steeds minder als vroeger
Citaat van Demo op 20 januari 2020, 06:00Welkom Fred Veen. Vreemd dat je als gebruikersnaam kiest voor een op dit moment gangbare Monitor. Is toch niet stiekem reclame van HP hé?
Welkom Fred Veen. Vreemd dat je als gebruikersnaam kiest voor een op dit moment gangbare Monitor. Is toch niet stiekem reclame van HP hé?
You Missed
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 22 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 29 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 40 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 47 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2