wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Wiseguys offline of maintenance?

VorigePage 2 of 3Volgende

Algemeen probleem, dus zolang er geen verklaring komt van iemand van de staff wan wiseguys, kan je alleen maar speculeren.

25 minuten geleden zei yamakasi:

…. is nu voorlopig terug open voor registratie

Wat is de toegevoegde waarde om reclame te maken voor een andere site?

2 uur geleden zei SwitchFreak:

Wat is de toegevoegde waarde om reclame te maken voor een andere site?

sorry was gewoon een antwoord op de opmerking van JorisTweePinter

groeten

Jammer, even afwachten maar dat Wiseguys terug komt🤔

3 uur geleden zei yamakasi:

sorry was gewoon een antwoord op de opmerking van JorisTweePinter

groeten

Bericht had denk ik ook niet verwijdert moeten worden, maar even geattendeerd moeten worden op het ontbreken van een Citaat, waardoor het niet op een reclame had geleken voor de Community Army of Strangers in een topic over nzb-wiseguys.com. :hyper:

23 uur geleden zei MrAudi:

shadowsoflegends.com

Dan krijg dit helaas :  https://shadowsoflegends.com/register.php?s=659017653f8a18d704c71bc1a8640013&

1 minuut geleden zei Nobody:

Dit vindt ik dan weer zo'n totaal onnodige al zo vaak geplaatste opmerking die helemaal geen toegevoegde waarde heeft, want dit is onderhand wel algemeen bekend lijkt mij. :omg:

Ach ja...

Misschien ligt hun server in de Ukraine. Dat zou een verklaring kunnen zijn. Maar ja, geduld hebben en rustig afwachten. Fijne dag nog. 

Hoe je het ook wend of keert dit soort sites gaan en komen en blijven in het algemeen nooit zo lang al dan niet door onderlinge ruzies. 

Nee dan het  altijd goed  georganiseerde Newzbin daar kon je op bouwen.

nee haal altijd mijn muziek  bv uit het op dit moment meest gehate  ventje uit de wereld. het nieuwste van het ............

VorigePage 2 of 3Volgende