wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Wiseguys offline of maintenance?

VorigePage 3 of 3

ik snap niet dat als er iemand word gepakt of een site is uit de lucht of er is een probleem met een forum dat er altijd mensen zijn die gelijk aan de bel trekken wat is er aan de hand of wat dan ook.

heb jij wel eens geupload robert jan en ben jij ook wel een gepakt door brein nee dus anders was jij ook gehate vent op dit moment.

mensen stop eens iedereen af te zeiken.

soms word je hier zo moedeloos van  :( :( :( 

wou ik even kwijt.

2 uur geleden zei richardwiet:

ik snap niet dat als er iemand word gepakt of een site is uit de lucht of er is een probleem met een forum dat er altijd mensen zijn die gelijk aan de bel trekken wat is er aan de hand of wat dan ook.

heb jij wel eens geupload robert jan en ben jij ook wel een gepakt door brein nee dus anders was jij ook gehate vent op dit moment.

mensen stop eens iedereen af te zeiken.

soms word je hier zo moedeloos van  :( :( :( 

wou ik even kwijt.

Ja hoor nog steeds op spotnet  muziek hoofdzakelijk en velen namen gehad  daar  en in de tussen tijd ook op veel forums geweest.

maar zoals ze de boel draaiend hielden op newzbin zag ik nergens.

ja al heel wat gb geupload en nee nog niet op gepakt en werk al sinds 2012 dacht ik met vpn ,payserver in het buitenland ect. ect.

ja genoeg ervaring.

Op 27-2-2022 om 18:24 zei MrAudi:

Resurrections.place
shadowsoflegends.com

vBulletin Bericht

Sorry, de beheerder heeft de registratie uitgeschakeld. dus we kunnen ons niet aanmelden
12 uur geleden zei robert jan:

Ja hoor nog steeds op spotnet  muziek hoofdzakelijk en velen namen gehad  daar  en in de tussen tijd ook op veel forums geweest.

maar zoals ze de boel draaiend hielden op newzbin zag ik nergens.

ja al heel wat gb geupload en nee nog niet op gepakt en werk al sinds 2012 dacht ik met vpn ,payserver in het buitenland ect. ect.

ja genoeg ervaring.

das wel netjes dan maar je vergeet 1 ding ik denk dat ik vind ik zelf FTD beter was en dan newzbin maar dat is ieder voor zich natuurlijk

end of story blijkbaar:

afbeelding.png.1717e43c02e9dc5d66c2d0a63e52e814.png

topic kan afgesloten worden.

bedankt iederéén.

Topic closed

VorigePage 3 of 3