Wiseguys offline of maintenance?
Citaat van wivy op 26 februari 2022, 10:05al een paar dagen niet meer te bereiken.
na het in loggen krijg na het doorscrollen: ' problemen met de server ' ......
🤔
al een paar dagen niet meer te bereiken.
🤔
Citaat van Gandalf op 26 februari 2022, 10:4943 minuten geleden zei wivy:al een paar dagen niet meer te bereiken.
🤔
is pas sinds gisteren dacht ik
43 minuten geleden zei wivy:al een paar dagen niet meer te bereiken.
🤔
is pas sinds gisteren dacht ik
Citaat van Demo op 26 februari 2022, 12:44Ik vraag me af wat het nut is van het plaatsen van meerdere reacties met dezelfde afbeelding van dit vBulletin Bericht. Elk lid met een account op Wiseguys.nl krijgt het zelf te zien, dus waarom hier dat nog eens herhalen. Lijkt mij dat iedereen snel genoeg zelf kan zien wanneer de problemen daar weer voorbij zijn.
Ik vraag me af wat het nut is van het plaatsen van meerdere reacties met dezelfde afbeelding van dit vBulletin Bericht. Elk lid met een account op Wiseguys.nl krijgt het zelf te zien, dus waarom hier dat nog eens herhalen. Lijkt mij dat iedereen snel genoeg zelf kan zien wanneer de problemen daar weer voorbij zijn.
Citaat van Misterkilobyte op 26 februari 2022, 16:52Rustig afwachten maar, mischien verdwenen kan ook tegenwoordig
Rustig afwachten maar, mischien verdwenen kan ook tegenwoordig
Citaat van Gandalf op 27 februari 2022, 10:0717 uur geleden zei Misterkilobyte:Rustig afwachten maar, mischien verdwenen kan ook tegenwoordig
Ja helaas wel. Nu volgens mij helemaal verdwenen.
17 uur geleden zei Misterkilobyte:Rustig afwachten maar, mischien verdwenen kan ook tegenwoordig
Ja helaas wel. Nu volgens mij helemaal verdwenen.
Citaat van Reetkever op 27 februari 2022, 17:18Mijn grootste zorg is dat ik maar 2 sites meer heb nu, army en private.
Als er nog zijn, please, stuur het me desnoods via pm ofzo dan.
Mijn grootste zorg is dat ik maar 2 sites meer heb nu, army en private.
Als er nog zijn, please, stuur het me desnoods via pm ofzo dan.
Citaat van MrAudi op 27 februari 2022, 17:24Resurrections.place
shadowsoflegends.com
Resurrections.place
shadowsoflegends.com
Citaat van JorisTweePinter op 27 februari 2022, 17:37Ja maar bij shadow of legends kan je niet meer registreren net zo als bij de army.
Ja maar bij shadow of legends kan je niet meer registreren net zo als bij de army.
Citaat van sikke op 28 februari 2022, 08:26ik krijg deze melding "Toegang tot nzb-wiseguys.com is geweigerd" zonde ik kwam hier graag ik weet niet de juiste reden waarom ik geweigerd word of krijgt iedereen dit standaard te zien.
ik krijg deze melding "Toegang tot nzb-wiseguys.com is geweigerd" zonde ik kwam hier graag ik weet niet de juiste reden waarom ik geweigerd word of krijgt iedereen dit standaard te zien.