za. mei 17th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Welke tv-series volg jij? Plaats ze hier!

VorigePage 3 of 6Volgende

Het meest bizarre aan een tv abb. vind ik nog dat je en ervoor moet betalen en je zit de helft van de tijd de meest irritante reclames te kijken, sommige reclames zijn wel leuk als je ze voor het eerst ziet trouwens.
Ik ben ook altijd degene die bij vrienden thuis keihard moet lachen om reclames die iedereen al 100,000x heeft gezien en dan kijken mensen me echt aan alsof ik een of andere gestoorde gek ben :D

Ik zie nooit meer reclames. Een keer is het inderdaad zo erg niet. Maar die eindeloze herhalingen... terwijl ik net in de film of serie zit. Ontzettend irritant.
Daarom download ik alles. Betaald, maar in de meeste gevallen gewoon uit nieuwsgroepen of middels torrent websites.

Vanavond de samenvatting kijken van de seizoenen 1 tot 6 van GOT. 

Morgen de officiele Ziggo versie van het Net plukken en dan lekker kijken naar aflevering 1. De Ziggo box staat er zelfs... maar ik kan dan niet boven kijken :)

Workaholics is een van mijn favoriete series... ik zag gisteren 2 nieuwe afleveringen, 1 was erg slecht, de andere fantastisch.

Overigens ook een leuke serie welke weer begonnen is;

Penn and Teller Fool Us :)

Zeg... @oʞᴉlʞ ak @kliko je naam staat ondersteboven. :huh:

Ja dat zag ik ook... Nu kan je hem niet meer melden via @..... Omdat je de eerste k niet kan pakken. :)

Dacht eerst dat het een forum foutje was. Niet dus ;)

Ja, als ik zijn naam omgekeerd selecteer werkt het ook niet meer.  @oʞᴉlʞ

Nee je moet hem typen, dan kan het forum de Nick aanvullen. Of je weet hoe je een omgekeerde K kan typen. Als ik mijn keyboard omdraai doet hij een gewone K :angel:

hehehe ja ik zag dat je je display name kon veranderen vond het wel geinig zo eigenlijk :P

VorigePage 3 of 6Volgende