vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Welke tv-series volg jij? Plaats ze hier!

VorigePage 2 of 6Volgende

Ik vind Family Guy ook beter dan South Park.
Randy Marsh blijft South Park voor mij interessant houden, ik heb zelfs een poster van hem in mijn huis hangen... 

Geweldig filmpje.

Trouwens, True Detective is ook een serie die ik volg.

Volgens meerdere bronnen is het nu eindelijk definitief dat er een 3e seizoen komt. Dit 3e seizoen zal vermoedelijk in 2018 te zien zijn.

Die serie heeft uitstekende recenties, als sinds 2014. Ik zal er eens naar kijken.
Voorlopig genoeg series om eens te proberen... :)

Randy Marsh op 1 minuut 22 seconden. Met die briljante drol, wat heb ik toen dubbel gelegen :D

Dat had ik bij een aflevering waar het 'internet kapot' was en Randy een trailer inging om toch naar zijn enge, vieze filmpjes te kijken. Waarna hij werd betrapt.

Die aflevering blijft geweldig inderdaad.

Deze blijft ook leuk.

Die aflevering haalde een erg goed punt aan. Waarom moet men voor pakketten betalen?
Wat als ik nou alleen Discovery Science en The Goat Channel wil?  
Waarom word ik dan toch opgescheept met al die andere vreselijke bagger kanalen waar ik ook nog eens voor moet betalen?
Het is een schande! Een grove schande! :gek:

3 minutes ago, Meh Meh said:

Die aflevering haalde een erg goed punt aan. Waarom moet men voor pakketten betalen?
Wat als ik nou alleen Discovery Science en The Goat Channel wil?  
Waarom word ik dan toch opgescheept met al die andere vreselijke bagger kanalen waar ik ook nog eens voor moet betalen?
Het is een schande! Een grove schande! :gek:

Waarom zou je uberhaupt willen betalen voor die bagger, ik heb al zeker 15 jaar geen tv abb. meer in huis en ik mis er niets aan :P

Ik hetzelfde. Helaas moet ik binnenkort wel, ik ga verhuizen en de enige provider die echt snel internet aanbied, bied een alles in een gebeuren aan.
Tv zal ik niet gebruiken, telefoon ook niet, ik bel altijd mobiel.

VorigePage 2 of 6Volgende