Welke tv-series volg jij? Plaats ze hier!
Citaat van Rikkert. op 29 oktober 2017, 22:03Heb 1 of 2 afleveringen gezien van Riverdale. Vond het meer een meidenserie. Of ligt dat aan mij?
Heb 1 of 2 afleveringen gezien van Riverdale. Vond het meer een meidenserie. Of ligt dat aan mij?
Citaat van Tyra op 30 oktober 2017, 08:3710 uur geleden zei Rikkert.:Heb 1 of 2 afleveringen gezien van Riverdale. Vond het meer een meidenserie. Of ligt dat aan mij?
Mwah weet niet, volgens mij is het een tiener/jongvolwassenen serie.
Kijkt wel lekker weg en niet ingewikkeld
10 uur geleden zei Rikkert.:Heb 1 of 2 afleveringen gezien van Riverdale. Vond het meer een meidenserie. Of ligt dat aan mij?
Mwah weet niet, volgens mij is het een tiener/jongvolwassenen serie.
Kijkt wel lekker weg en niet ingewikkeld
Citaat van William op 10 december 2017, 07:30Seizoen 2 van The Crown en The Grand Tour zijn inmiddels weer begonnen. Voorlopig heb ik weer iets om naar te kijken.
Seizoen 2 van The Crown en The Grand Tour zijn inmiddels weer begonnen. Voorlopig heb ik weer iets om naar te kijken.
Citaat van Duken op 10 december 2017, 20:51Niet lachen.. ......
Ik kijk nu de Nederlandse serie Soof met vrouwlief..... Quality time, investeren zeg maar
Niet lachen.. ......
Ik kijk nu de Nederlandse serie Soof met vrouwlief..... Quality time, investeren zeg maar
Citaat van Rikkert. op 10 december 2017, 21:56The Grand Tour aflevering 1 gezien, weer goud waard. Wel heftig dat van Hammond trouwens.
Gelukkig houdt mijn vriendin niet van Nederlandse meuk haha. (Al moet ik zeggen dat ik sommige Nederlandse films toch wel vermakkelijk vond...)
The Grand Tour aflevering 1 gezien, weer goud waard. Wel heftig dat van Hammond trouwens.
Gelukkig houdt mijn vriendin niet van Nederlandse meuk haha. (Al moet ik zeggen dat ik sommige Nederlandse films toch wel vermakkelijk vond...)