Welke tv-series volg jij? Plaats ze hier!
Citaat van William op 18 oktober 2017, 15:41Weer een nieuwe serie die ik volg: The Deuce. Kan niets anders zeggen dan dat ik het een TOP serie vind
Weer een nieuwe serie die ik volg: The Deuce. Kan niets anders zeggen dan dat ik het een TOP serie vind
Citaat van Meh Meh op 18 oktober 2017, 16:41Ik heb eergisteren een aflevering van The Orville gezien, beetje simpel maar best grappig. Allerlei referenties naar Star Trek.
The Deuce ken ik nog niet. Zal er eens naar kijken.
Ik heb eergisteren een aflevering van The Orville gezien, beetje simpel maar best grappig. Allerlei referenties naar Star Trek.
The Deuce ken ik nog niet. Zal er eens naar kijken.
Citaat van William op 21 oktober 2017, 09:54De nieuwe natuurserie/documentaire en tevens het vervolg van The Blue Planet uit 2001, is vanaf 29 Oktober eindelijk te zien: Blue Planet II.
Alleen de preview van 5 minuten is al geweldig. Ook de soundtrack, (Hans Zimmer & Radiohead) een nieuwe versie van het nummer 'Bloom' uit 2011, mag er zeker zijn. Ik kan niet wachten
De nieuwe natuurserie/documentaire en tevens het vervolg van The Blue Planet uit 2001, is vanaf 29 Oktober eindelijk te zien: Blue Planet II.
Alleen de preview van 5 minuten is al geweldig. Ook de soundtrack, (Hans Zimmer & Radiohead) een nieuwe versie van het nummer 'Bloom' uit 2011, mag er zeker zijn. Ik kan niet wachten
Citaat van Meh Meh op 21 oktober 2017, 12:16Hans Zimmer heeft ontzettend veel titels op zijn naam staan.
Als hij de soundtrack maakt, weet je dat het een grote productie is die bijna altijd in de bioscoop gaat draaien.
Hans Zimmer heeft ontzettend veel titels op zijn naam staan.
Als hij de soundtrack maakt, weet je dat het een grote productie is die bijna altijd in de bioscoop gaat draaien.
Citaat van Rikkert. op 22 oktober 2017, 22:43Lucifer is weer even begonnen, geweldig.
Ook Dirk Gently is weer begonnen.
En nog wel meer series die ik kijk, maar dan ben ik morgen nog bezig
Lucifer is weer even begonnen, geweldig.
Ook Dirk Gently is weer begonnen.
En nog wel meer series die ik kijk, maar dan ben ik morgen nog bezig
Citaat van Tyra op 29 oktober 2017, 18:50Ik volg te veel om op te noemen ,dus zal een kort lijstje maken
1: The Walking Dead
2: Supernatural
3: The Blacklist
4: The Gifted
5: Arrow
6: Scandal
7: Riverdale
8: Ghost Wars
9: The Flash
10: How to get away with Murder
And many more
Ik volg te veel om op te noemen ,dus zal een kort lijstje maken
1: The Walking Dead
2: Supernatural
3: The Blacklist
4: The Gifted
5: Arrow
6: Scandal
7: Riverdale
8: Ghost Wars
9: The Flash
10: How to get away with Murder
And many more
Citaat van Tyra op 29 oktober 2017, 18:531 minuut geleden zei Meh Meh:Bedankt, de meerderheid ken ik niet eens. Ik zal ze eens opzoeken.
Waar een nieuw lid toch al niet goed voor is
1 minuut geleden zei Meh Meh:Bedankt, de meerderheid ken ik niet eens. Ik zal ze eens opzoeken.
Waar een nieuw lid toch al niet goed voor is
Citaat van William op 29 oktober 2017, 18:57The Blacklist is een erg goede serie. Het 5e seizoen is weer erg sterk tot nu toe
Mooi lijstje verder. Ook voor mij staan er een aantal series tussen die ik nog niet ken.
The Blacklist is een erg goede serie. Het 5e seizoen is weer erg sterk tot nu toe
Mooi lijstje verder. Ook voor mij staan er een aantal series tussen die ik nog niet ken.