wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

ultimate-force.life down

VorigePage 3 of 4Volgende

Gebroken stenen om het nog meer mysterieus te maken. Het niveau van dit topic geeft precies aan wat er mis is met de Nederlandse Nzb forums. Amateuristisch dus en niets bijzonder.

Next.

Op 27-6-2020 om 11:45 zei DownUndeR:

Wat ik er van begreep is er onenigheid in de staff en per direct gestopt!!! 

Dat zal nu de 5e keer zijn in anderhalf jaart

Ik had net 24 juni voor een jaar donatie betaald,weet iemand al of ze nog terug komen?Jammer anders voor mijn geld,hun mail werkt ook niet meer

9 minuten geleden zei witkop:

Ik had net 24 juni voor een jaar donatie betaald,weet iemand al of ze nog terug komen?Jammer anders voor mijn geld,hun mail werkt ook niet meer

Tsja is mij ook al 2 keer gebeurt, site weg geld weg

Dacht dat ik al gereageerd had zorro,sorry,ik heb via paypall gedoneerd,en kan het bedrag dus terug vorderen,maar ik heb een email adres achterhaald,en daar eerst een mail heen gestuurd,afwachten dus

hoe goed men ook praat wat men ook beloofd zo zie je maar weer BETAAL NOOIT aan een site dat is zakken vullen en na een paar mnd weer weg wezen.

Daarom, ik wil geen reclame maken maar als je bv newzbin hebt, die bestaat al jaren en een vrij donatie mag je doen hoeft niet, en zo hoort het, als je niet doneerd dan niet, of maak bv een bijdrage van bv €1 per maand of zo maar niet direct €10 per maan of €50 per jaar allemaal flauwekul ver haal vrijwillige bijdrage van een luttel bedrag moet ook goed wezen, ben namelijk helemaal niet voor donatie zo was het vroeger ook niet in ftd tijd, maar toen zaten alle grote heren ook bijelkaar op 1 site, nu denken er meer wat de 1 kan kan ik ook (lekker verdienen) daarom is usenet ook zo versplinterd met allemaal losse site's iedereen wil verdienen

15 minuten geleden zei Misterkilobyte:

Daarom, ik wil geen reclame maken maar als je bv newzbin hebt, die bestaat al jaren en een vrij donatie mag je doen hoeft niet, en zo hoort het, als je niet doneerd dan niet, of maak bv een bijdrage van bv €1 per maand of zo maar niet direct €10 per maan of €50 per jaar allemaal flauwekul ver haal vrijwillige bijdrage van een luttel bedrag moet ook goed wezen, ben namelijk helemaal niet voor donatie zo was het vroeger ook niet in ftd tijd, maar toen zaten alle grote heren ook bijelkaar op 1 site, nu denken er meer wat de 1 kan kan ik ook (lekker verdienen) daarom is usenet ook zo versplinterd met allemaal losse site's iedereen wil verdienen

Ben het helemaal  mee eens met Newzbin daar heb ik in het verleden ook een donatie gedaan. Daar kan je bijna alles vinden ( helaas niet altijd voor een Mac gebruiker) en anders moet je gewoon genoegen nemen met hun aanbod. Niet alles willen hebben.

Daarnaast heb ik Netflix, Ziggo  Movies & Series L, Movies and Series,en Apple + , dus films zat neem wel eens een e-book mee.

Het is me allemaal wat, ik hoop wel dat ze weer terugkomen voor de zoveelste keer.

Ik ben tegenwoordig wat voorzichtiger met donaties.😎

In elk geval heb ik bij paypall een melding gemaakt,en geld terug gevraagd

VorigePage 3 of 4Volgende