ultimate-force.life down
Citaat van Demo op 27 juni 2020, 15:131 uur geleden zei Eagle:Gandalf en THT konden wel tweelingbroers zijn
ik weet dat Gandalf THT alles heeft geleerd ik ken ze allebei ik weet ook dat Gandalf niet meer post
Gandalf werkt nog wel zamen met THT meer kan ik er niet over zeggen
ik weet wel ze maken goed Software voor de mac daar zijn er niet veel van
1 uur geleden zei Eagle:Gandalf en THT konden wel tweelingbroers zijn
ik weet dat Gandalf THT alles heeft geleerd ik ken ze allebei ik weet ook dat Gandalf niet meer post
Gandalf werkt nog wel zamen met THT meer kan ik er niet over zeggen
ik weet wel ze maken goed Software voor de mac daar zijn er niet veel van
Citaat van Demo op 27 juni 2020, 15:267 minuten geleden zei bruchlee:Gandalf heeft mij verteld dat hij ziek is.
dat klopt helemaal en goed ook bruchlee hij gaat hard achter uit ik wil hier niet verder op in gaan vanavond ga ik naar Gandalf toe
wij zijn al jaren vrienden
7 minuten geleden zei bruchlee:Gandalf heeft mij verteld dat hij ziek is.
dat klopt helemaal en goed ook bruchlee hij gaat hard achter uit ik wil hier niet verder op in gaan vanavond ga ik naar Gandalf toe
wij zijn al jaren vrienden
Citaat van Misterkilobyte op 27 juni 2020, 15:29Ja zoiets heb ik ook gehoord, niet leuk, gezondheid gaat voor alles natuurlijk
Ja zoiets heb ik ook gehoord, niet leuk, gezondheid gaat voor alles natuurlijk
Citaat van THT op 27 juni 2020, 16:23goed mensen ff kort over mij ik ben THT maak Software voor mac nu zeggen of denken dat ik de Gandalf mac van tng ben
dat ben ik niet ik ben ook geen tweelingbroers haha ik ga al heel lang met Gandalf om en wat hij kan met mac software kan
niet normaal ik heb heel veel uitleg gehard van Gandalf hoe ik Software voor mac kan maken
en heb zijn werkwijze overgenomen in goed overleg ik werk samen met Gandalf en nog wat mensen
om toch mac Software voor de mensen te post en ja ik posten op Zombination THT ik post altijd met een app waar een wachtwoord in staat
dus mensen ik ben THT en geen De Gandalf mac
gr THT
goed mensen ff kort over mij ik ben THT maak Software voor mac nu zeggen of denken dat ik de Gandalf mac van tng ben
dat ben ik niet ik ben ook geen tweelingbroers haha ik ga al heel lang met Gandalf om en wat hij kan met mac software kan
niet normaal ik heb heel veel uitleg gehard van Gandalf hoe ik Software voor mac kan maken
en heb zijn werkwijze overgenomen in goed overleg ik werk samen met Gandalf en nog wat mensen
om toch mac Software voor de mensen te post en ja ik posten op Zombination THT ik post altijd met een app waar een wachtwoord in staat
gr THT
Citaat van Demo op 28 juni 2020, 08:4716 uur geleden zei THT:goed mensen ff kort over mij ik ben THT maak Software voor mac nu zeggen of denken dat ik de Gandalf mac van tng ben
gr THT
Ik ken THT een beetje en levert kwaliteit THT is een goede en betrouwbare gast hopenlijk ben je snel weer gezond.
16 uur geleden zei THT:goed mensen ff kort over mij ik ben THT maak Software voor mac nu zeggen of denken dat ik de Gandalf mac van tng ben
gr THT
Ik ken THT een beetje en levert kwaliteit THT is een goede en betrouwbare gast hopenlijk ben je snel weer gezond.
Citaat van Theodor op 28 juni 2020, 10:47Niet om het even maar de schrijfwijze van SPIKE en THT lijkt toch wel heel erg op elkaar met dezelfde fouten.
Of meen ik dat maar....
Niet om het even maar de schrijfwijze van SPIKE en THT lijkt toch wel heel erg op elkaar met dezelfde fouten.
Of meen ik dat maar....
Citaat van Demo op 28 juni 2020, 12:101 uur geleden zei Theodor:Niet om het even maar de schrijfwijze van SPIKE en THT lijkt toch wel heel erg op elkaar met dezelfde fouten.
Of meen ik dat maar....
Je hebt helemaal gelijk @Theodor, maar ik denk dat er wel meer leden een dubbel account hebben op Duken.nl. (altijd makkelijk als je jezelf een goede recensie wil geven) en ik vraag me nu toch af waar deze discussie eigenlijk om draait hier, want de topic gaat over het verdwijnen van Ulimate-force en spontaan begint iedereen over Mac software te kletsen en wie wat post op verschillende websites.
1 uur geleden zei Theodor:Niet om het even maar de schrijfwijze van SPIKE en THT lijkt toch wel heel erg op elkaar met dezelfde fouten.
Of meen ik dat maar....
Je hebt helemaal gelijk @Theodor, maar ik denk dat er wel meer leden een dubbel account hebben op Duken.nl. (altijd makkelijk als je jezelf een goede recensie wil geven) en ik vraag me nu toch af waar deze discussie eigenlijk om draait hier, want de topic gaat over het verdwijnen van Ulimate-force en spontaan begint iedereen over Mac software te kletsen en wie wat post op verschillende websites.
Citaat van Demo op 28 juni 2020, 13:27Guardian als je denkt dat ik een een dubbel account hebben moet je dat doorgeven aan de staff hier bij duken
en zo ja mij verwijderen als hij dubbel is
1 uur geleden zei Guardian:Je hebt helemaal gelijk @Theodor, maar ik denk dat er wel meer leden een dubbel account hebben op Duken.nl. (altijd makkelijk als je jezelf een goede recensie wil geven) en ik vraag me nu toch af waar deze discussie eigenlijk om draait hier, want de topic gaat over het verdwijnen van Ulimate-force en spontaan begint iedereen over Mac software te kletsen en wie wat post op verschillende websites.
Guardian als je denkt dat ik een een dubbel account hebben moet je dat doorgeven aan de staff hier bij duken
en zo ja mij verwijderen als hij dubbel is
1 uur geleden zei Guardian:Je hebt helemaal gelijk @Theodor, maar ik denk dat er wel meer leden een dubbel account hebben op Duken.nl. (altijd makkelijk als je jezelf een goede recensie wil geven) en ik vraag me nu toch af waar deze discussie eigenlijk om draait hier, want de topic gaat over het verdwijnen van Ulimate-force en spontaan begint iedereen over Mac software te kletsen en wie wat post op verschillende websites.
Citaat van Theodor op 28 juni 2020, 18:216 uur geleden zei Guardian:Je hebt helemaal gelijk @Theodor, maar ik denk dat er wel meer leden een dubbel account hebben op Duken.nl. (altijd makkelijk als je jezelf een goede recensie wil geven) en ik vraag me nu toch af waar deze discussie eigenlijk om draait hier, want de topic gaat over het verdwijnen van Ulimate-force en spontaan begint iedereen over Mac software te kletsen en wie wat post op verschillende websites.
Idd gaat om niks,en dan de woorden maakt mac software slaat op niks.
6 uur geleden zei Guardian:Je hebt helemaal gelijk @Theodor, maar ik denk dat er wel meer leden een dubbel account hebben op Duken.nl. (altijd makkelijk als je jezelf een goede recensie wil geven) en ik vraag me nu toch af waar deze discussie eigenlijk om draait hier, want de topic gaat over het verdwijnen van Ulimate-force en spontaan begint iedereen over Mac software te kletsen en wie wat post op verschillende websites.
Idd gaat om niks,en dan de woorden maakt mac software slaat op niks.