wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

ultimate-force.life down

VorigePage 4 of 4

Jammer, dat ze down zijn. Ik mis ontzettend de dagelijkse KRANTEN update bij hun.
Weet iemand een nieuwsgroep, waarin ook dagelijks de Nederlandse kranten staan? Newgeneration doet dit onregelmatig.

30 minuten geleden zei Solexje:

Jammer, dat ze down zijn. Ik mis ontzettend de dagelijkse KRANTEN update bij hun.
Weet iemand een nieuwsgroep, waarin ook dagelijks de Nederlandse kranten staan? Newgeneration doet dit onregelmatig.

Hoi @Solexje, ik zie op pirates4all.com een kolom krantenbakken staan met dagelijkse aanvullingen.

Hi Guardian,

Bedankt voor je reactie. Ja...ik zie de kranten, maar helaas worden ze niet dagelijks gepost. Maar...beter iets dan niets!! THNXS

En we zijn aan het kibbellen,ze zeggen tegen paypall dat ze me wel eem mail hebben gestuurd,dan bekijk ik dat,en hebben ze iemand anders gemaild,dat is niet mijn mailadres waar ze geantwoord hebben,plus dat ik nu op een torrent site kan,ik ben gaan kijken,ik snap niet eens wat het is  en hoe het werkt,dat wil ik helemaal dus niet

Het is ook gewoon beter je aan te melden voor meerdere sites.

Newzbin en pirates4all zijn prima gratis alternatieven. Er wordt niks van je verlangt, zolang je maar bedankt.

En ook niet te vergeten Spikesplace.live, een super forum met allemaal leuke dingen en daar word ook nergens om gevraagd behalve😊 gezelligheid👍

Er worden hier een paar voortreffelijke sites genoemd waar een donatie niet verplicht is en de enige verplichting voor download een "dank je" systeem, maar het kan nog simpeler.

Bij "The New Generation" zijn ze er al enige tijd achter dat het hele "dank je" gedoe neerkomt op een troosteloos copypaste gebeuren. Men heeft daarom het "openen" van een bewuste post nu vervangen door een "duimpje omhoog" zodat je niet een hopeloze serie "bedankt" pagina's moet doorworstelen om terug te keren naar de eerste pagina van een populaire post. En ook hier is een donatie niet verplicht.
Dus wat mij betreft  een dikke 👍 ook voor deze site.

Ik moet sorry zeggen,het mailadres dat ik van hun had klopte niet,ze hebben het later netjes met me opgelost

Maar wat is nu de beste pagina voor MAC software? Zombie was hiervoor helemaal perfect

16 uur geleden zei Roy:

Maar wat is nu de beste pagina voor MAC software? Zombie was hiervoor helemaal perfect

probeer eens :

https://softtrack.live

Note Trizomu; vorige post verwijderd wegens dubbel met deze

VorigePage 4 of 4