wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

TorrentHeaven open voor Registratie

VorigePage 5 of 6Volgende

Hallo ik denk dat ik geen toegang meer heb tot de site.  Kwestie van ratio of zoiets.  Eigenlijk begrijp ik er niet zo veel van.  Maar wil mijn fout rechtzetten.  Weet niet hoe contact te maken zodat iemand mij haarfijn kan uitleggen wat er nu precies gedaan moet worden.  Kan iemand mij verder helpen?  Bedankt.

Mvg,

20 minuten geleden zei Saltadoom:

Hallo ik denk dat ik geen toegang meer heb tot de site.  Kwestie van ratio of zoiets.  Eigenlijk begrijp ik er niet zo veel van.  Maar wil mijn fout rechtzetten.  Weet niet hoe contact te maken zodat iemand mij haarfijn kan uitleggen wat er nu precies gedaan moet worden.  Kan iemand mij verder helpen?  Bedankt.

Mvg,

Heb net dezelfde fot melding als sommigen dat hier meden: Oeps! Er is iets misgegaan... Als dit probleem blijft bestaan, neem dan contact op met een administrator en meldt de volgende code: #ERROR602244 

Er word hard gewerkt om de site weer werkend te krijgen. Duurt langer dan verwacht. We vragen om nog even geduld te hebben.

dames en de heren achter de schermen van torrentheaven  

we hopen allemaal , dat hij snel weer in de lucht is 👍

aan deze kant zie ik heel soms, wel mijn profiel en in log ,klik ik ergens op dan is alles weg . dan de  ERROR602244   🥲

dit staat er op een ander site 

boedha16:48
"Zoals jullie al wel hebben gemerkt draait de site gewoon nog. want login scherm werkt gewoon, torrents in clients blijven ook gewoon nog seeden, De tracker draait ook gewoon nog. Er is alleen een probleem met de database. daardoor komt die melding. Alexandra is er druk mee bezig. Hoop dat dit wat van de vragen beantwoord. Wat ook nog meespeelt is de griepgolf, Alexandra is ook goed ziek dus dat bemoeilijkt een snelle oplossing. "

hopelijk gauw opgelost!! Vind verslaving een groot woord maar ik kom in de buurt haha

Beterschap Alexandra!!!

Voor wie het van belang is: Torrentheaven is weer online na een cyberaanval. Ik kon weer inloggen tenminste.

helaas krijg ik nu de 404 melding , dus nog geen torrent heaven

Inderdaad, de site was even beschikbaar maar er is opnieuw een cyber aanval gaande. Jammer weer, en zo flauw ook.

VorigePage 5 of 6Volgende