do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

TorrentHeaven open voor Registratie

VorigePage 4 of 6Volgende
8 uur geleden zei nutricia01:

Zou je mij ook een bericht willen sturen? Ik heb helaas precies hetzelfde probleem...

Er is momenteel storing/onderhoud op de site. Als dat opgelost is zal ik je ook PM doen.

13 minuten geleden zei bikerbob:

Er is momenteel storing/onderhoud op de site. Als dat opgelost is zal ik je ook PM doen.

bedankt!

Aha een storing zie ik bij Torrent Heaven, ik kom ook nergens terecht en wachtwoordherstel werkt niet. Iemand info hoe het ervoor staat daar?

Ik heb een account bij Torrentheaven echter krijg ik ineens deze melding: Oeps! Er is iets misgegaan... Als dit probleem blijft bestaan, neem dan contact op met een administrator en meldt de volgende code: #ERROR602244. Ik moet blijkbaar contact opnemen met een administrator. Hoe dan? Er is geen emailadres bekend. Heb ook geen idee wat hier aan de hand is.

Word aan gewerkt. We proberen zo snel mogelijk weer terug te komen.

Ik kan sinds gisterenavond niet meer inloggen op Torrent Heaven. Ik krijg volgende boodschap:

Oeps! Er is iets misgegaan... Als dit probleem blijft bestaan, neem dan contact op met een administrator en meldt de volgende code: #ERROR602244

Heeft dat te maken met de werken en lost het zich vanzelf op of moet ik iets doen? Ik weet niet hoe ik een admin kan bereiken buiten de site.

Ik kan niet meer inloggen op torrentheaven. ik krijg de foutcode

Oeps! Er is iets misgegaan... Als dit probleem blijft bestaan, neem dan contact op met een administrator en meldt de volgende code: #ERROR602244 

Hetzelfde hier, we wachten rustig af...

Lees eens wat naar boven :)

1 minuut geleden zei bikerbob:

Lees eens wat naar boven :)

Beginnersmode  Uh haha yep sorry /Beginnersmode :omg:

VorigePage 4 of 6Volgende