TorrentHeaven open voor Registratie
Citaat van Whyshooteye op 21 februari 2025, 13:40Vreselijk wat moet die Alexandra toch een stress hebben met deze droeftuiter....er moet toch wel een ip adres te achterhalen zijn vanuit hij of zij bezig is met deze aanvallen
Vreselijk wat moet die Alexandra toch een stress hebben met deze droeftuiter....er moet toch wel een ip adres te achterhalen zijn vanuit hij of zij bezig is met deze aanvallen
Citaat van Ik ben weg hier op 21 februari 2025, 14:15Het geeft inderdaad hoop stress, maar we moeten eerst zorgen dat de site weer 100% gaat draaien. zonder errors en last te hebben van eventuele DDos. Dat is even de Prio.
Het andere is van latere zorg.
Het geeft inderdaad hoop stress, maar we moeten eerst zorgen dat de site weer 100% gaat draaien. zonder errors en last te hebben van eventuele DDos. Dat is even de Prio.
Het andere is van latere zorg.
Citaat van niemanx op 22 februari 2025, 15:10ik wil niet negatief klinken maar......
volgens mij is het daar afgelopen
er is duidelijk een hoop schade en geen goed back geweest
zal volgens mij niet lang meer duren voor dat daar ook het licht uit gaat
ik wil niet negatief klinken maar......
Citaat van Ik ben weg hier op 22 februari 2025, 15:2217 minuten geleden zei niemanx:ik wil niet negatief klinken maar......
Ik snap de zorgen, maar we zijn er druk mee bezig en de oplossing is dichtbij.
17 minuten geleden zei niemanx:ik wil niet negatief klinken maar......
Ik snap de zorgen, maar we zijn er druk mee bezig en de oplossing is dichtbij.
Citaat van williejo50 op 22 februari 2025, 16:25hoop het wel dat het goed komt echt een site naar mijn hart ga vooral zo door groetjes williejo50
hoop het wel dat het goed komt echt een site naar mijn hart ga vooral zo door groetjes williejo50
Citaat van Ik ben weg hier op 24 februari 2025, 05:54Langzaam maar zeker gaat de site weer goed werken, We zijn er druk mee bezig.
Langzaam maar zeker gaat de site weer goed werken, We zijn er druk mee bezig.
Citaat van Donderball op 26 februari 2025, 20:22Ter info: Torrent Heaven is weer in de lucht!
Ter info: Torrent Heaven is weer in de lucht!
Citaat van zondered op 27 februari 2025, 18:01Ik kom er nog steeds niet on ook wachtwoord opnieuw aanvragen enz lukt niet kom niet verder dan inlog scherm met gebruikersnaam en wachtwoord ook niet na aanvragen wachtwoord opnieuw aanvragen, kom dan weer terug bij inlog scherm.
Cache geschiedenis al gewist maar verder dan inlog scherm kom ik niet, daarna foutmelding over inlognaam en wachtwoord,
Wat nu?
Ik kom er nog steeds niet on ook wachtwoord opnieuw aanvragen enz lukt niet kom niet verder dan inlog scherm met gebruikersnaam en wachtwoord ook niet na aanvragen wachtwoord opnieuw aanvragen, kom dan weer terug bij inlog scherm.
Cache geschiedenis al gewist maar verder dan inlog scherm kom ik niet, daarna foutmelding over inlognaam en wachtwoord,
Wat nu?