Resurrections.place
Citaat van William op 4 oktober 2021, 17:12FF cookies weg mikken, werkt hier gewoon, is overgezet op nieuwe server 😉
Cert werkt / Https Nieuwe DNS heeft even tijd nodig, vooral bij gebruik vpn.
FF cookies weg mikken, werkt hier gewoon, is overgezet op nieuwe server 😉
Cert werkt / Https Nieuwe DNS heeft even tijd nodig, vooral bij gebruik vpn.
Citaat van Vampire Inspector op 4 oktober 2021, 17:20Firefox gebruikt zijn eigen "certificate store" daarom werkt het (nog) niet. Chrome en EDGE werken al wel weer!
Als je binnen Firefox naar "about:config" gaat en de optie "security.enterprise_roots.enabled" op"true" zet, de pc herstart dan werkt "Resurrections.place" ook in Firefox weer omdat hij dan de zelfde certificaten gebruikt vanuit Windows die ook door Chrome en EDGE worden gebruikt 🧛♂️
Firefox gebruikt zijn eigen "certificate store" daarom werkt het (nog) niet. Chrome en EDGE werken al wel weer!
Als je binnen Firefox naar "about:config" gaat en de optie "security.enterprise_roots.enabled" op"true" zet, de pc herstart dan werkt "Resurrections.place" ook in Firefox weer omdat hij dan de zelfde certificaten gebruikt vanuit Windows die ook door Chrome en EDGE worden gebruikt 🧛♂️
Citaat van Nobody op 4 oktober 2021, 17:4019 minuten geleden zei Vampire Inspector:Firefox gebruikt zijn eigen "certificate store" daarom werkt het (nog) niet. Chrome en EDGE werken al wel weer!
In Opera heb ik dat ook die fout melding
19 minuten geleden zei Vampire Inspector:Firefox gebruikt zijn eigen "certificate store" daarom werkt het (nog) niet. Chrome en EDGE werken al wel weer!
In Opera heb ik dat ook die fout melding
Citaat van Nobody op 4 oktober 2021, 17:4632 minuten geleden zei Tuinbever:FF cookies weg mikken, werkt hier gewoon, is overgezet op nieuwe server 😉
Heb ik weer gedaan en het werk weer als van ouds
8 minuten geleden zei Nobody:In Opera heb ik dat ook die fout melding
Werkt ook weer...
32 minuten geleden zei Tuinbever:FF cookies weg mikken, werkt hier gewoon, is overgezet op nieuwe server 😉
Heb ik weer gedaan en het werk weer als van ouds
8 minuten geleden zei Nobody:In Opera heb ik dat ook die fout melding
Werkt ook weer...
Citaat van Demo op 5 oktober 2021, 12:152 uur geleden zei stroo:klopt ik kan er ook niet meer op wat er aan de hand is weet ik niet.
Lees eens de replies die gegeven worden boven in deze topic, door @Tuinbever als anderen. En wat je moet doen als je niet meer op de site komt.
2 uur geleden zei stroo:klopt ik kan er ook niet meer op wat er aan de hand is weet ik niet.
Lees eens de replies die gegeven worden boven in deze topic, door @Tuinbever als anderen. En wat je moet doen als je niet meer op de site komt.
Citaat van Snottt op 5 oktober 2021, 16:5623 uur geleden zei Snottt:Ok, opnieuw geregistreerd.
Nog steeds geen bevestigings mail. Gebruikersnaam Snot.
23 uur geleden zei Snottt:Ok, opnieuw geregistreerd.
Nog steeds geen bevestigings mail. Gebruikersnaam Snot.