Resurrections.place
Citaat van HuibertJan op 3 oktober 2021, 08:54Goede Morgen alle
mooie site alleen ik heb een probleem, ik moet iedere keer op nieuw een wachtwoord aan vragen maar verder top site .
Goede Morgen alle
mooie site alleen ik heb een probleem, ik moet iedere keer op nieuw een wachtwoord aan vragen maar verder top site .
Citaat van Demo op 3 oktober 2021, 10:481 uur geleden zei HuibertJan:Goede Morgen alle
Ik denk dat als je het automatisch aanmelden aan hebt staan van je browser, je het opgeslagen wachtwoord moet updaten 👍
En mocht dit niet het geval zijn, dan zou ik goed kijken wat je invoerd. Want telkens een nieuw wachtwoord aan moeten vragen ligt niet aan de site kan ik je vertellen.
1 uur geleden zei HuibertJan:Goede Morgen alle
Ik denk dat als je het automatisch aanmelden aan hebt staan van je browser, je het opgeslagen wachtwoord moet updaten 👍
En mocht dit niet het geval zijn, dan zou ik goed kijken wat je invoerd. Want telkens een nieuw wachtwoord aan moeten vragen ligt niet aan de site kan ik je vertellen.
Citaat van HuibertJan op 4 oktober 2021, 12:27Op 3-10-2021 om 12:48 zei SwitchFreak:Ik denk dat als je het automatisch aanmelden aan hebt staan van je browser, je het opgeslagen wachtwoord moet updaten 👍
Beste . de aanmelding is niet automatisch. ik doe wachtwoord vergeten en via de mail een het zelfde wachtwoord in gevuld en hopa dan ben ik er wel in ??????????
Op 3-10-2021 om 12:48 zei SwitchFreak:Ik denk dat als je het automatisch aanmelden aan hebt staan van je browser, je het opgeslagen wachtwoord moet updaten 👍
Beste . de aanmelding is niet automatisch. ik doe wachtwoord vergeten en via de mail een het zelfde wachtwoord in gevuld en hopa dan ben ik er wel in ??????????
Citaat van ikkensens op 4 oktober 2021, 13:25Ik ben jullie tegengekomen en heb vandaag (4-10-2021) iets gekozen om te downloaden.
Tot zover alles goed.....
Alleen nu is de site niet meer te bereiken. Toeval of....?Groetjes Ruud
Ik ben jullie tegengekomen en heb vandaag (4-10-2021) iets gekozen om te downloaden.
Alleen nu is de site niet meer te bereiken. Toeval of....?
Groetjes Ruud
Citaat van Demo op 4 oktober 2021, 14:301 uur geleden zei ikkensens:Ik ben jullie tegengekomen en heb vandaag (4-10-2021) iets gekozen om te downloaden.
Naar alle waarschijnlijkheid is de Systeem Operator (Sysop) bezig met wat scriptwerk en/of onderhoud waardoor de website af en toe niet te bereiken is. Geen paniek want als er iets ernstiger aan de hand is wordt dat echt meegedeeld door iemand van de Staf of de Sysop zelf van Ressurections-place.
1 uur geleden zei ikkensens:Ik ben jullie tegengekomen en heb vandaag (4-10-2021) iets gekozen om te downloaden.
Naar alle waarschijnlijkheid is de Systeem Operator (Sysop) bezig met wat scriptwerk en/of onderhoud waardoor de website af en toe niet te bereiken is. Geen paniek want als er iets ernstiger aan de hand is wordt dat echt meegedeeld door iemand van de Staf of de Sysop zelf van Ressurections-place.
Citaat van Vampire Inspector op 4 oktober 2021, 15:12Het Beveiliging Certificaat van de server is op "maandag 4 oktober 2021 14:58:22" vernieuwd. Het kan even duren voordat de boel weer online komt 🧛♂️
Het Beveiliging Certificaat van de server is op "maandag 4 oktober 2021 14:58:22" vernieuwd. Het kan even duren voordat de boel weer online komt 🧛♂️
Citaat van Terminatir op 4 oktober 2021, 15:492 uur geleden zei ikkensens:Ik ben jullie tegengekomen en heb vandaag (4-10-2021) iets gekozen om te downloaden.
Beste
We hadden een server probleem die is inmiddels verholpen
Grt Terminator
Op 2-10-2021 om 13:22 zei Snottt:Snot
Er is geen naam te vinden met snot
mvg Terminator
2 uur geleden zei ikkensens:Ik ben jullie tegengekomen en heb vandaag (4-10-2021) iets gekozen om te downloaden.
Beste
Grt Terminator
Op 2-10-2021 om 13:22 zei Snottt:Snot
mvg Terminator
Citaat van ikkensens op 4 oktober 2021, 16:48Oke,
58 minuten geleden zei Terminatir:Beste
Grt Terminator
mvg Terminator
oke, thnx voor de feedback. En Snot? Ja ik heb net geniest maar.........
2 minuten geleden zei ikkensens:Oke,
mmmm, de site heb hier er nog geen zin in...... ik kijk morgen wel weer even.
Oke,
58 minuten geleden zei Terminatir:Beste
Grt Terminator
mvg Terminator
2 minuten geleden zei ikkensens:Oke,
mmmm, de site heb hier er nog geen zin in...... ik kijk morgen wel weer even.
Citaat van Snottt op 4 oktober 2021, 17:021 uur geleden zei Terminatir:Beste
Grt Terminator
mvg Terminator
Ok, opnieuw geregistreerd.
1 uur geleden zei Terminatir:Beste
Grt Terminator
mvg Terminator
Ok, opnieuw geregistreerd.
Citaat van Nobody op 4 oktober 2021, 17:03Bij mij geeft die melding af...
Ik kreeg de melding te zien nadat ik op Geavanceerd... had geklikt
Bij mij geeft die melding af...
Ik kreeg de melding te zien nadat ik op Geavanceerd... had geklikt