Resurrections.place
Citaat van William op 5 oktober 2021, 18:47Registratie zonder VPN @Snottt <---- Dat is waar de beheerders voor hebben gekozen. dus aanmeldingen met vpn zijn zinloos. (mijn mening is dan ook niet relevant ) 😉 Is de keuze van het beheer.....
Registratie zonder VPN @Snottt <---- Dat is waar de beheerders voor hebben gekozen. dus aanmeldingen met vpn zijn zinloos. (mijn mening is dan ook niet relevant ) 😉 Is de keuze van het beheer.....
Citaat van Terminatir op 5 oktober 2021, 21:464 uur geleden zei Snottt:Nog steeds geen bevestigings mail. Gebruikersnaam Snot.
je hebt 3 pogingen gedaan 3x met VPN en dan wordt je niet goedgekeurd, VPN uit tijdens registratie erna mag je VPN aan zetten eerder kom je gwn niet op de site.
4 uur geleden zei Snottt:Nog steeds geen bevestigings mail. Gebruikersnaam Snot.
je hebt 3 pogingen gedaan 3x met VPN en dan wordt je niet goedgekeurd, VPN uit tijdens registratie erna mag je VPN aan zetten eerder kom je gwn niet op de site.
Citaat van Demo op 6 oktober 2021, 08:58Zullen steeds vaker van dit soort registratie gebeurtenissen plaats vinden, want nagenoeg iedereen in dit download wereldje werkt bijna constant met VPN aan op PC/Laptop/Tablet/Mobiel.
Zullen steeds vaker van dit soort registratie gebeurtenissen plaats vinden, want nagenoeg iedereen in dit download wereldje werkt bijna constant met VPN aan op PC/Laptop/Tablet/Mobiel.
Citaat van Demo op 6 oktober 2021, 09:055 minuten geleden zei Skeletor:Zullen steeds vaker van dit soort registratie gebeurtenissen plaats vinden, want nagenoeg iedereen in dit download wereldje werkt bijna constant met VPN aan op PC/Laptop/Tablet/Mobiel.
Klopt helemaal, we zullen afwachten wat admins beslissen in de toekomst.
5 minuten geleden zei Skeletor:Zullen steeds vaker van dit soort registratie gebeurtenissen plaats vinden, want nagenoeg iedereen in dit download wereldje werkt bijna constant met VPN aan op PC/Laptop/Tablet/Mobiel.
Klopt helemaal, we zullen afwachten wat admins beslissen in de toekomst.
Citaat van Duken op 6 oktober 2021, 09:2626 minuten geleden zei Skeletor:Zullen steeds vaker van dit soort registratie gebeurtenissen plaats vinden, want nagenoeg iedereen in dit download wereldje werkt bijna constant met VPN aan op PC/Laptop/Tablet/Mobiel.
Ja ik blijf het ook bijzonder vinden, het aanmelden zonder VPN; dat zou je toch eigenlijk niet meer willen. Maar het is inderdaad zo dat de admins dit beslissen, en als je het er niet mee eens bent dan registreer je je niet
![]()
26 minuten geleden zei Skeletor:Zullen steeds vaker van dit soort registratie gebeurtenissen plaats vinden, want nagenoeg iedereen in dit download wereldje werkt bijna constant met VPN aan op PC/Laptop/Tablet/Mobiel.
Ja ik blijf het ook bijzonder vinden, het aanmelden zonder VPN; dat zou je toch eigenlijk niet meer willen. Maar het is inderdaad zo dat de admins dit beslissen, en als je het er niet mee eens bent dan registreer je je niet
Citaat van William op 6 oktober 2021, 10:03Het is voor de admins een keuze, die ik van hun kant begrijp. Mij wordt dan ook vaak om advies gevraagd in deze. Het zit hem vooral in het sociale gedeelte (uitgebreide communicatie mogelijkheden ). Op het moment van registratie met VPN is het lastiger mensen te bannen, betreft diegene die komen om zich uitsluitend te misdragen. Dat is zonder VPN registratie makkelijker te voor komen, De chat functie is daar in dan ook een goed voorbeeld, je wilt dan ook niet telkens politie agent te hoeven spelen bij wangedrag, en continu in herhaling vallen. Ook ik zou het liever anders zien, op mijn platforms is dat dan ook niet nodig, , zeker gelet op het feit dat wij geen sociale voorzieningen hebben zo als een chat en of reactie flora. Misschien verduidelijkt dit zich enigszins, zodat je wat meer inzicht krijgt over de denkwijze van site beheerders..
Het is voor de admins een keuze, die ik van hun kant begrijp. Mij wordt dan ook vaak om advies gevraagd in deze. Het zit hem vooral in het sociale gedeelte (uitgebreide communicatie mogelijkheden ). Op het moment van registratie met VPN is het lastiger mensen te bannen, betreft diegene die komen om zich uitsluitend te misdragen. Dat is zonder VPN registratie makkelijker te voor komen, De chat functie is daar in dan ook een goed voorbeeld, je wilt dan ook niet telkens politie agent te hoeven spelen bij wangedrag, en continu in herhaling vallen. Ook ik zou het liever anders zien, op mijn platforms is dat dan ook niet nodig, , zeker gelet op het feit dat wij geen sociale voorzieningen hebben zo als een chat en of reactie flora. Misschien verduidelijkt dit zich enigszins, zodat je wat meer inzicht krijgt over de denkwijze van site beheerders..
Citaat van Snottt op 6 oktober 2021, 16:4718 uur geleden zei Terminatir:je hebt 3 pogingen gedaan 3x met VPN en dan wordt je niet goedgekeurd, VPN uit tijdens registratie erna mag je VPN aan zetten eerder kom je gwn niet op de site.
Ik heb helemaal geen VPN dus kan 't niet uitzetten. Provider is zeelandnet.nl. Is dat 't probleem ?
18 uur geleden zei Terminatir:je hebt 3 pogingen gedaan 3x met VPN en dan wordt je niet goedgekeurd, VPN uit tijdens registratie erna mag je VPN aan zetten eerder kom je gwn niet op de site.
Ik heb helemaal geen VPN dus kan 't niet uitzetten. Provider is zeelandnet.nl. Is dat 't probleem ?
Citaat van William op 6 oktober 2021, 17:1633 minuten geleden zei Snottt:Ik heb helemaal geen VPN dus kan 't niet uitzetten. Provider is zeelandnet.nl. Is dat 't probleem ?
Registreer maar dan zal ik eens mee kijken 😉 gebruik dan even de zelfde naam als hier a.u.b.
33 minuten geleden zei Snottt:Ik heb helemaal geen VPN dus kan 't niet uitzetten. Provider is zeelandnet.nl. Is dat 't probleem ?
Registreer maar dan zal ik eens mee kijken 😉 gebruik dan even de zelfde naam als hier a.u.b.
Citaat van Terminatir op 6 oktober 2021, 17:567 uur geleden zei Tuinbever:Het is voor de admins een keuze, die ik van hun kant begrijp. Mij wordt dan ook vaak om advies gevraagd in deze. Het zit hem vooral in het sociale gedeelte (uitgebreide communicatie mogelijkheden ). Op het moment van registratie met VPN is het lastiger mensen te bannen, betreft diegene die komen om zich uitsluitend te misdragen. Dat is zonder VPN registratie makkelijker te voor komen, De chat functie is daar in dan ook een goed voorbeeld, je wilt dan ook niet telkens politie agent te hoeven spelen bij wangedrag, en continu in herhaling vallen. Ook ik zou het liever anders zien, op mijn platforms is dat dan ook niet nodig, , zeker gelet op het feit dat wij geen sociale voorzieningen hebben zo als een chat en of reactie flora. Misschien verduidelijkt dit zich enigszins, zodat je wat meer inzicht krijgt over de denkwijze van site beheerders..
Mooi gezegd
7 uur geleden zei Tuinbever:Het is voor de admins een keuze, die ik van hun kant begrijp. Mij wordt dan ook vaak om advies gevraagd in deze. Het zit hem vooral in het sociale gedeelte (uitgebreide communicatie mogelijkheden ). Op het moment van registratie met VPN is het lastiger mensen te bannen, betreft diegene die komen om zich uitsluitend te misdragen. Dat is zonder VPN registratie makkelijker te voor komen, De chat functie is daar in dan ook een goed voorbeeld, je wilt dan ook niet telkens politie agent te hoeven spelen bij wangedrag, en continu in herhaling vallen. Ook ik zou het liever anders zien, op mijn platforms is dat dan ook niet nodig, , zeker gelet op het feit dat wij geen sociale voorzieningen hebben zo als een chat en of reactie flora. Misschien verduidelijkt dit zich enigszins, zodat je wat meer inzicht krijgt over de denkwijze van site beheerders..
Mooi gezegd