do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Place2home.org offline door stichting brein?!

VorigePage 7 of 33Volgende

Wou al eerder reageren betreft place2home maar toen ontstond hier een discussie over andere torrent site's.

Wat als er iemand is geweest die stukjes server verhuurde aan mensen voor een bepaald bedrag per maan?

Betreft place2home, heb er geen account meer maar hier klopt ook iets niet.

Ben al een paar keer benaderd en op tweakers staat ook een tekst betreft place2home.

Er is al schuld bekend en dan kun je geen doorstart meer maken, lijkt mij dat brein de personen verantwoordelijk houden die zijn benaderd en een schikking op de mat hebben.

Betreft schuld bekennen was de tekst van brein op de site plaatsen.

Daarnaast brengt brein het nieuws niet naar buiten maar tweakers ect wel, brein wilt ook niks los laten betreft place2home.

Op 15-5-2018 om 19:37 zei Gast Boefje:

Deze informatie is niet helemaal correct 

pasop met wat jullie hier type brein kijkt hier ook op de site heb het laats zelf ervaren 

34 minuten geleden zei extreme:

Pasop ik ga geen sarcastische trekjes tonen, lijkt soms raar dat een andere site eigenaar reageert op een topic van een andere torrent site.

Wat ik al jaren brul is dat er meer samenwerking moet komen betreft brein, leden kiezen zelf wel waar ze heen willen gaan.

Iedereen steekt de kop in het zand omdat ze bang zijn voor concurrentie, die extreme is een rotte appel die moet offline dat zeggen er velen.

Nu ben ik wel één van de ouds gediende in de torrent wereld en heb ik het nodige gezien betreft brein, ook betreft nlexperience.com.

De oud eigenaar heb ik later nog gesproken en die zei, als ik het geld had ging ik een zaak beginnen tegen brein want wat hun doen klopt niet.

Ook word er gezegd waarom word extreme niet gepakt,  1 foutje en ik ga net zo hard alleen kijk ik wel terug van 12 jaar is het mij gelukt.

Het is echt voor mij niet beter hoor als een torrent site als p2h plat gaat, geeft alleen maar onrust bij de mensen.

In het verleden heb ik veel contact gehad met starfighter en als je hem kent vraag maar eens wat ik ooit voor hem heb gedaan, iets wat mijn eigen graf leek

Dat ik reageerde was gewoon omdat er iets niet klopte betreft klote brein en p2h en ja het klopt niet maar niet om nu p2h onderuit te halen of wat dan ook.

Samenwerking moet er komen en niet hopen dat je buurman gaat omdat het gras groener is.

helemaal mee eens maar dat geval speelt ook in usenetwereld mekaar niks meer gunnen,en brein lacht zich kapot

34 minuten geleden zei extreme:

Weet iemand hoe het kan dat place2home.org online is? De brieven waren echt, het bericht van brein ook maar ze staan weer vrolijk online?! Is dit brein of p2h zelf? Kan je er nog van downloaden of is er alleen een chat?

Ik begrijp er helemaal niks van :)

"BESTE BREIN : MAAK HET WAT GOEDKOPER OM HET VOOR DE GEWONE MENS EEN FILM OF SERIE TE KUNNEN KOPEN!!!!!!!".

Dat is het hele punt. Het aanbod is ruim, maar verspinterd. Hoe kan je bv Game Of Thrones kijken als je geen ziggo hebt?

Duken zoals het eruit ziet is de website nu van brein, dit om de uploaders te pakken.

Brein brengt zelf ook niks in het nieuws en er zou een toren hoge schikking zijn naar de eigenaar, ook hier wou brein niks over kwijt naar tweakers ect.

Waarschijnlijk heeft de eigenaar geschikt met brein en de website aan hun over gedragen, er word niet voor niks geen upload geplaatst.

Dit staat er ook op tweakers De site is inmiddels weer online en toont de Brein-mededeling niet langer. Een tweaker zegt dat hij een dm op de site heeft ontvangen waarin wordt gewaarschuwd niets meer te uploaden omdat dit 'gevolgen zou kunnen hebben'. Daar zit een scan van een Brein-brief bij, die gericht is aan een uploader die een 'sleutelrol' op de site vervult als beheerder.

Zoals het nu lijkt herhaalt de geschiedenis zich, we huren een paar ict'ers  om uploaders te pakken, de meeste uploaders zaten daar dus het zou een genade klap zijn geweest als er uploaders werden gepakt vooral QoQ.

Als ik terug kijk naar het verleden, een paar voorbeelden dikkedonder.nl, de fake file servers van brein, het illegaal verkrijgen van naw gegevens. Dan nog de ict'ers die je een mysql injectie gaven, kon je het fiksen dan volgde de brief van brein. nlexperience.com was een voorbeeld van illegaal naw gegevens krijgen. Toen de site leeg stond zonder een enige torrent liet brein ze eens niet met rust. Nu staan er nog wel torrents in leven, als je iemand laat doorstarten word je verantwoordelijk gehouden als je aangeschreven bent.

Mensen waarschuwen er ook nu op de site, als je hebt gewaarschuwd voor brein vlieg je er af donateur of niet. Zelf zou ik weer woord geven als dit bij mij werd beweerd.

Was hier in het begin al bang voor, en hoopte dat ik het mis had en eigenlijk nog steeds.  Er word schuld bekend en erna ben je weer online, kan niet en klopt niet.

Sinds het einde van de ochtend worden er ook weer torrents geplaatst op p2h, zelfs door QoQ. Snappen jullie het nog? Ik niet...

Scary. Ik denk dat al die accounts zijn overgenomen, en dat die postings lokkertjes zijn.

Dag mensen,

Er is veel rumor de laatste dagen over of P2H nu wel of niet doorgaat, en wat er achter de schermen allemaal gebeurt.

De site is nog wel toegankelijk, maar de staf is flink uitgedund. Ook worden er nog uploads geplaatst.

Allereerst: We zijn het beheer over de site kwijt. Een stichting voor rechthebbenden heeft ons gevonden, en benaderd met een voorstel. Inhoudelijk kan ik daar niet op ingaan want het voorstel is nog niet definitief. Het gaat om een aanzienlijke som geld die een aantal sleutelleden moeten gaan betalen.

Ten tweede: Er worden nog steeds uploads geplaatst. Tot mijn spijt moet ik vertellen dat dat niet de originele uploaders zijn, maar "anderen". Ook hier kan ik niet teveel op ingaan omdat we het totale beheer kwijt zijn, en de inlogcodes van de uploaders hebben moeten afstaan. In ruil daarvoor kan de strafmaat lager uitvallen.

Ten derde: Het beheer zoals die tot voor kort samengesteld was, heeft besloten dat ze niet langer (staf)lid willen zijn op eender welke privé-tracker dan ook. De lol is ervan af, en het hele verhaal weegt zwaar voor ons en komt ons priveleven niet ten goede.

Via deze weg wil ik alle leden bedanken voor de mooie jaren. Aan al het moois komt een eind, zo ook aan deze prachtige hobby.

Het beheer van P2H

Goed, er is weer heel veel modder verwijderd. Wij weten niet wat terecht is en wat niet. Dit hoeven we ook niet te weten, maar als we gaan wijzen dan verwijderen we de berichten. Dit topic is voor vragen en discussie maar niet om vervelend naar elkaar te doen.

VorigePage 7 of 33Volgende