wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Place2home.org offline door stichting brein?!

VorigePage 8 of 33Volgende
2 uur geleden zei Gast Starlight - P2H:

Dag mensen,

Er is veel rumor de laatste dagen over of P2H nu wel of niet doorgaat, en wat er achter de schermen allemaal gebeurt.

De site is nog wel toegankelijk, maar de staf is flink uitgedund. Ook worden er nog uploads geplaatst.

Allereerst: We zijn het beheer over de site kwijt. Een stichting voor rechthebbenden heeft ons gevonden, en benaderd met een voorstel. Inhoudelijk kan ik daar niet op ingaan want het voorstel is nog niet definitief. Het gaat om een aanzienlijke som geld die een aantal sleutelleden moeten gaan betalen.

Ten tweede: Er worden nog steeds uploads geplaatst. Tot mijn spijt moet ik vertellen dat dat niet de originele uploaders zijn, maar "anderen". Ook hier kan ik niet teveel op ingaan omdat we het totale beheer kwijt zijn, en de inlogcodes van de uploaders hebben moeten afstaan. In ruil daarvoor kan de strafmaat lager uitvallen.

Ten derde: Het beheer zoals die tot voor kort samengesteld was, heeft besloten dat ze niet langer (staf)lid willen zijn op eender welke privé-tracker dan ook. De lol is ervan af, en het hele verhaal weegt zwaar voor ons en komt ons priveleven niet ten goede.

Via deze weg wil ik alle leden bedanken voor de mooie jaren. Aan al het moois komt een eind, zo ook aan deze prachtige hobby.

Het beheer van P2H

Ok, ik vind dit heel erg lullig want in mijn optiek is het nog steeds zo dat meer sites de torrentwereld beter maken, echter ik doe dit 12 jaar en heb 1 keer een site op moeten offeren, op dat moment was het eerste wat ik deed de database dumpen, en de server formateren... Als siteowner heb je de verantwoording zowel je leden als je staff te beschermen.. Maar zoals ik het van jou lees heb je brein de mogelijkheid gegeven om je uppers en staff hun gegevens te bekijken... Om je eigen boete lager te krijgen... (fijne deal), ik kan het verkeerd lezen, maar dat is wat ik lees.. En ik heb het ook weleens met een siteeigenaar aan de stok gehad maar dat was vroeger gewoon een ongeschreven regel... Nooit wat aan Brein verstrekken, en zeker niet als eigenaar want je weet waar je aan begint... Daarnaast als het een loksite van brein zou zijn heb je dus je Domein/serverlogin en DNS gegevens overgedragen, anders kan dit niet??

Dus tenzij ik je verhaal verkeerd begrijp hadden ze in 40/45 een woord voor mensen die anderen naaien om hun eigen te helpen dat was een afkorting van 3 letters die begon met een N, dus als het niet klopt hoor ik het graag maar door dit soort acties verliezen leden het vertrouwen in andere sites die wel hun leden dekken en zaken op orde hebben!!

mvg

polar

Misschien keihard gezegd polar, denk dat wij iets meer ballen hebben en dan weet je wat ik bedoel.

Al vraag ik me af of het bericht wel van starlight af komt, hij mag dit ook niet naar buiten brengen lijkt mij

Zo te zien hebben ze op p2h.org ook de shout uitgezet zodat niemand elkaar kan waarschuwen. Nou hopelijk vinden ze elkaar hier. Niets meenemen! Al die QoQ torrents zijn lokkertjes voor Brein om je te pakken!
Ook is de staff sectie uitgezet en zijn er iets te net verwoordde smsjes te zien op de site waarin wordt aangespoord lekker te delen en alle torrents mee te pakken.

Echte Brein acties.

Nu word hij helemaal vreemd, registratie is weer open.

Wat hier gebeurd is dikke onrust stoken, dit is niet goed voor de torrent wereld

8 minuten geleden zei extreme:

Nu word hij helemaal vreemd, registratie is weer open.

Wat hier gebeurd is dikke onrust stoken, dit is niet goed voor de torrent wereld

Er word uitgelokt en uitlokking is bij wet verboden.

Waar gaan we naar toe om adressen hier online te zetten pffff 🤔 gebruik toch je verstand en  eigen nickname hier en niet dat stiekem gedoe van gast en anoniem 😴

Is erg onpersoonlijk en laf . Maar blijven jullie ten eerste van P2H af het is een geweldige side en wat Pasop al zei ...dat het bij de wet verboden is (uitlokking)….

Wat ik denk is het een onruststoker en dat zie je ook op Spotnet dagelijk voorbijkomen👺 van die mensen die zo nodig moeten stoken .

Ik heb vertrouwen in de mensen van  PH2 .😎 Ga zo door pH2 en fuck Brein.

je moet op p2h.org en .net wegblijven mensen

kijk QoQ post op .net (nzb) de serie siren

deze staat ook op .org (torrents) 

dat kan alleen door QoQ zelf gedaan zijn aangezien hij op de index nog niet zichtbaar was of compleet.

https://gyazo.com/899219fd653f73585178e7ad3da0c5d9

1 minuut geleden zei Gast starlights:

je moet op p2h.org en .net wegblijven mensen

kijk QoQ post op .net (nzb) de serie siren

deze staat ook op .org (torrents) 

dat kan alleen door QoQ zelf gedaan zijn aangezien hij op de index nog niet zichtbaar was of compleet.

https://gyazo.com/899219fd653f73585178e7ad3da0c5d9

https://gyazo.com/e3b265aa2eab096e206182f8f16ac62e

nog steeds niet zichtbaar in de index

dus kan nooit op torrents staan door iemand anders dan QoQ zelf!!!

Duken  met respect 😉is het een idee om rechtsteeks als lid  te reageren  ipv als  gast ? krijg je wel minder onruststokers 😉

Doe allemaal even rustig. Een goed onderbouwde mening is welkom. Je verhaal doen, helemaal goed.
Maar hou het netjes en ga geen namen van mensen open en bloot op dit forum zetten.

VorigePage 8 of 33Volgende