wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Place2home.org offline door stichting brein?!

VorigePage 6 of 33Volgende

zie wel dat acount van n uploader is uitgeschakeld maar wat die heeft geplaats ken je wel downloaden

@Duken hier kun je ook altijd veel lezen over nieuws over torrent site's enzovoort.

http://informatieplatform.nl/shout/bittorrent/

Dat de site weer online staat is beetje vaag. Een actie van Brein om activiteit te loggen van één ieder die daar vanaf nu weer op inlogt?

Het is zeker vreemd dat ze weer online zijn. Dit staat er in de banner:

Het is zeker vreemd dat ze weer online zijn. Dit staat er in de banner welke binnen de site drtaait.

>BESTE BREIN : MAAK HET WAT GOEDKOPER OM HET VOOR DE GEWONE MENS EEN FILM OF SERIE TE KUNNEN KOPEN!!!!!!!     |     placetohome raad deze site aan ultimate-force.biz     |     ik wil p2h bedanken voor al hun moeite en tijd en hoop dat ze toch door kunnen gaan zo als vanouds     |     hoe staat het er nou voor met brein     |     mijn steun hebben jullie, kut brein moet opzouten, ga vooral door!     |     top mannen/vrouwen dat jullie doorgaan... die hards dont die...     |     Greyhound hartelijk dank voor je mooi collectie van ncis 👍     |     Voor alle MOEDERS een fijne moederdag gewenst P2H *** DE SITE VAN NEDERLAND*** afz een P2H fan *DF*     |     Mijn dank is ENORM voor alle uploaders, Vertalers, en Staffleden die voor mooie spots, prachtig vertaalwerk en verzoekjes zorgen ! gossum82     |     Mijn dank is groot naar de ¢¾uploaders en vertalers¢¾ van deze supersite,dat ik nog lang mag genieten van alles .. gr hartediefje2     |     P2H hier zit je goed thx voor alle die ons iedere dag weer verrassen met hun uploads topsite van Nederland Afz een fan *DF*     |     Wat een top site is P2H iedereen wens ik veel plezier op de site vooral doorgaan en steun deze site P2H fan **DF**     |     Ceasar U wil ik hierbij nog persoonlijk bedanken voor je inzet, begrip en hulp met mijn donatie ! Thnx Kerel jij bent TOP !!!     |     Ik wil IEDEREEN die fantastische spots posten bedanken, ook degene die verzoekjes posten zoals Ceasar, The Witch, en alle anderen ! THNX!!!      |     : Fijn weekend allemaal!     |     ik wil de uploader en vertalers bedanken voor het harde werk ceasar en vooral thunder voor het mooie werk P2H the best side     |     Voor iedereen een fijne koningsdag en tot maandag, even lekker een lang weekend vakantie. Mvg Scuderia87     |     streethawk     |     P2H Topsite van nederland alle lof voor uploaders en vertalers keep on moving P2H afz een BIG FAN      |     There Can Only Be One The Best P2H TOPSITE VAN NEDERLAND     |     Ik wil de volledige staff bedanken voor al hun harde werk wat ze doen in hun vrije tijd! Dit is echt een dik compliment waard :) Dankjewel      |     Ik wil IEDEREEN die fantastische spots posten bedanken, ook degene die verzoekjes posten zoals Ceasar, The Witch, en alle anderen ! THNX!!!      |     P2H is de beste en leukste tracker, bedankt voor alle moeite! (Rudie11)     |     Thnx all voor het delen van supernatural, heb nu bijna alles binnen, Dank is groot, ¢¾ groetjes hartediefje2.     |     bedankt musty voor de hulp u bent en super kerel&

Maar het forum is wel down? http://place2home.org/forums.php is notfound.

zoals ik al eerder voorzag hier en op de site van p2h wordt er uitvoerig reclame gemaakt voor een concurrerende site waarvan de naam uitspreken al vloeken is.

Gevalletje,  de één z'n dood is de ander z'n brood.

Ik heb die brief ook niet gezien of gehad in PM? Er zou een scan zijn van een brief van Brein?

Dit staat op een torrentchat: De site is inmiddels weer online en toont de Brein-mededeling niet langer. Een tweaker zegt dat hij een dm op de site heeft ontvangen waarin wordt gewaarschuwd niets meer te uploaden omdat dit 'gevolgen zou kunnen hebben'. Daar zit een scan van een Brein-brief bij, die gericht is aan een uploader die een 'sleutelrol' op de site vervult als beheerder.

Heeft iemand die brief? Of is het een grote hoax?

29 minuten geleden zei Gast Banner:

Ik heb die brief ook niet gezien of gehad in PM? Er zou een scan zijn van een brief van Brein?

Dit staat op een torrentchat: De site is inmiddels weer online en toont de Brein-mededeling niet langer. Een tweaker zegt dat hij een dm op de site heeft ontvangen waarin wordt gewaarschuwd niets meer te uploaden omdat dit 'gevolgen zou kunnen hebben'. Daar zit een scan van een Brein-brief bij, die gericht is aan een uploader die een 'sleutelrol' op de site vervult als beheerder.

Denk niet dat men zo'n brief open en bloot gaat delen...staat vaak privé informatie in. Waarop Brein dan kan terug komen op gemaakte afspraken met de gepakte persoon.

30 minuten geleden zei Gast Banner:

Brief is echt. Heb hem zelf ook gezien.

brein heeft het online gezet met de mededeling dat ze iedereen gaan beboeten die p2h heeft geholpen met de opbouw

2 uur geleden zei mst1974:

brein heeft het online gezet met de mededeling dat ze iedereen gaan beboeten die p2h heeft geholpen met de opbouw

Heb je een bron, een onderbouwing? Iets? 

VorigePage 6 of 33Volgende