do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Place2home.org offline door stichting brein?!

VorigePage 5 of 33Volgende
8 minuten geleden zei mst1974:

Inderdaad?! Hu hu?! Hoezo. Ik heb geen account. Iemand die ook kan testen of je kan inloggen? Dat is wel heel vreemd.

ja is online ben lid daar maar zie bij staf niemand staan zou denken laatste backup voor dat die egt weg is en veel torrents staan dood

15 minuten geleden zei Duken:

Inderdaad?! Hu hu?! Hoezo. Ik heb geen account. Iemand die ook kan testen of je kan inloggen? Dat is wel heel vreemd.

Ik heb een account en kan inloggen... het lijkt alsof ze nooit offline zijn geweest. Er klopt iets niet. 😐

17 minuten geleden zei Meh Meh:

Ik heb een account en kan inloggen... het lijkt alsof ze nooit offline zijn geweest. Er klopt iets niet. 😐

veel torrents dood en geen stafleden meer 

Ik denk dat het is om staf te waarschuwen....ik vond het volgende in mijn mailbox :

"Beste collega's, ik adviseer jullie per direct al je uploads uit te zetten, en niets meer op de site te plaatsen en wel om de volgende reden"

Met daaronder een copy van de brief van Brein...

1 minuut geleden zei Gast Onbelangrijk:

Ik denk dat het is om staf te waarschuwen....ik vond het volgende in mijn mailbox :

"Beste collega's, ik adviseer jullie per direct al je uploads uit te zetten, en niets meer op de site te plaatsen en wel om de volgende reden"

Met daaronder een copy van de brief van Brein...

Wat voor brief? Het bericht wat eerst op de site stond?

Zojuist zei Gast QoQ:

Wat voor brief? Het bericht wat eerst op de site stond?

Nee, een gescande brief van Brein aan (de eigenaar van) P2H zelf.

hou het gezellig a.u.b respekt is weer ver te zoeken

Voor de duidelijkheid, dit is een gezellig forum. 
Gebruik dit forum NIET om met modder te gooien.
Er zijn meerdere reacties verwijderd, hou op met haatdragende berichten.

2 uur geleden zei Gast Onbelangrijk:

Nee, een gescande brief van Brein aan (de eigenaar van) P2H zelf.

Ze zijn nog steeds online, wel heel frappant. Iemand meer informatie hoe dat kan? Perongeluk of bewust opengezet om de brief te delen? 

Ik moet mij ook maar eens registeren op communities om daarin te kunnen lezen 😛

VorigePage 5 of 33Volgende