Overzicht van de beste (Nederlandse) torrent sites 2019
Citaat van Deero op 11 april 2019, 19:34Hoi hoi,
in januari schreef ik al een note dat ik bij pandora niet kan aanmelden “aanmelden mislukt”
gebruikersnaam of wachtwoord fout,wordt er opgegeven,als melding.
ik heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord bewaard,dus wat kan er dan misgaan ?
Wie van jullie kan probleemloos en recent inloggen ?
groetjes
Hoi hoi,
in januari schreef ik al een note dat ik bij pandora niet kan aanmelden “aanmelden mislukt”
gebruikersnaam of wachtwoord fout,wordt er opgegeven,als melding.
ik heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord bewaard,dus wat kan er dan misgaan ?
Wie van jullie kan probleemloos en recent inloggen ?
groetjes
Citaat van Demo op 11 april 2019, 19:5316 minuten geleden zei Deero:gebruikersnaam of wachtwoord fout,wordt er opgegeven,als melding.
Hoi Deero,
Heb je al eens geprobeerd om opnieuw te registreren? Misschien zijn ze wel een deel van hun database kwijt waardoor jouw gegevens kwijt zijn.
16 minuten geleden zei Deero:gebruikersnaam of wachtwoord fout,wordt er opgegeven,als melding.
Hoi Deero,
Heb je al eens geprobeerd om opnieuw te registreren? Misschien zijn ze wel een deel van hun database kwijt waardoor jouw gegevens kwijt zijn.
Citaat van Duken op 11 april 2019, 20:434 uur geleden zei Meh Meh:Velen draaien dezelfde forumsoftware als Duken.nl
Ja ik was een van de eerste met deze software in Nederland. Ik heb zelfs een officiële licentie. Geen genullede versie maar netjes gekocht. Dat is de software en onderhoud ook meer dan waard
nu komen er steeds meer met de fijne IPB forum software.
Maar het blijft natuurlijk altijd om de inhoud en content gaan. Ik heb liever een lelijke torrent community net veel content en gezelligheid als een hele mooie met weinig. Volgens mij kan je dit soort software extra's en inhoud niet zomaar converteren naar een andere forum leverancier.... Nu ga ik wel heel erg offtopic. Excuus!
Nederlandse torrent communitys zijn een heerlijke bijdrage aan het worldwideweb. ☠️🤗
4 uur geleden zei Meh Meh:Velen draaien dezelfde forumsoftware als Duken.nl
Ja ik was een van de eerste met deze software in Nederland. Ik heb zelfs een officiële licentie. Geen genullede versie maar netjes gekocht. Dat is de software en onderhoud ook meer dan waard nu komen er steeds meer met de fijne IPB forum software.
Maar het blijft natuurlijk altijd om de inhoud en content gaan. Ik heb liever een lelijke torrent community net veel content en gezelligheid als een hele mooie met weinig. Volgens mij kan je dit soort software extra's en inhoud niet zomaar converteren naar een andere forum leverancier.... Nu ga ik wel heel erg offtopic. Excuus!
Nederlandse torrent communitys zijn een heerlijke bijdrage aan het worldwideweb. ☠️🤗
Citaat van Meh Meh op 11 april 2019, 21:1431 minuten geleden zei Duken:Ik heb liever een lelijke torrent community net veel content en gezelligheid als een hele mooie met weinig.
Ja, natuurlijk... Wat heeft men aan een beeldschone tafel als men er niets op kan zetten.
Het is de sfeer, het aanbod, de manier waarop beheerders met leden omgaan, dat is wat een usenet of torrent website goed of slecht maakt.
31 minuten geleden zei Duken:Ik heb liever een lelijke torrent community net veel content en gezelligheid als een hele mooie met weinig.
Ja, natuurlijk... Wat heeft men aan een beeldschone tafel als men er niets op kan zetten.
Het is de sfeer, het aanbod, de manier waarop beheerders met leden omgaan, dat is wat een usenet of torrent website goed of slecht maakt.
Citaat van Deero op 13 april 2019, 15:51Drifter, ik heb me opnieuw geregistreerd en het is gelukt..
blijkbaar had je gelijk
was ik hier maar een paar maanden eerder achter gekomen
bedankt
Drifter, ik heb me opnieuw geregistreerd en het is gelukt..
blijkbaar had je gelijk
was ik hier maar een paar maanden eerder achter gekomen
bedankt
Citaat van Demo op 13 april 2019, 16:0815 minuten geleden zei Deero:Drifter, ik heb me opnieuw geregistreerd en het is gelukt..
Fantastisch bericht Deero. Fijn dat je weer op die site kan nu.
15 minuten geleden zei Deero:Drifter, ik heb me opnieuw geregistreerd en het is gelukt..
Fantastisch bericht Deero. Fijn dat je weer op die site kan nu.
Citaat van fixated op 23 augustus 2019, 21:59Men zou stremio.com eens moeten proberen. Valt niet onder torrents, maar wel onder popcorn time.
Men zou stremio.com eens moeten proberen. Valt niet onder torrents, maar wel onder popcorn time.