Overzicht van de beste (Nederlandse) torrent sites 2019
Citaat van Duken op 24 augustus 2019, 05:217 uur geleden zei fixated:Men zou stremio.com eens moeten proberen. Valt niet onder torrents, maar wel onder popcorn time.
Ik ken https://www.stremio.com/ Helemaal niet... Maar het ziet er erg mooi uit. De website ook. Bijna to good to be true.
Downloaden kan voor bijna alle systemen. Ik ga hem proberen, maar dit mag wel in een los topic.
(Als de applicatie werkt zoals beschreven )
https://www.stremio.com/downloads
7 uur geleden zei fixated:Men zou stremio.com eens moeten proberen. Valt niet onder torrents, maar wel onder popcorn time.
Ik ken https://www.stremio.com/ Helemaal niet... Maar het ziet er erg mooi uit. De website ook. Bijna to good to be true.
Downloaden kan voor bijna alle systemen. Ik ga hem proberen, maar dit mag wel in een los topic. (Als de applicatie werkt zoals beschreven )
https://www.stremio.com/downloads
Citaat van fixated op 24 augustus 2019, 14:50Die doen het gewoon hoor. Stremio kan je add-ons voor installeren in stremio zelf (zooqle, rarbg, open videos, tpb, ptb,yts,) zijn allemaal add-ons die je wilt hebben, want veelal pak je het aanbod via de torrents zelf.
Je kan ook een torrent link erin knallen en dan doet ie het geloof ik ook. Beetje uitzoek werk, maar wie het nog niet kon, houdt wel van ontdekken.
Die doen het gewoon hoor. Stremio kan je add-ons voor installeren in stremio zelf (zooqle, rarbg, open videos, tpb, ptb,yts,) zijn allemaal add-ons die je wilt hebben, want veelal pak je het aanbod via de torrents zelf.
Je kan ook een torrent link erin knallen en dan doet ie het geloof ik ook. Beetje uitzoek werk, maar wie het nog niet kon, houdt wel van ontdekken.
Citaat van Duken op 24 augustus 2019, 16:582 uur geleden zei fixated:Die doen het gewoon hoor. Stremio kan je add-ons voor installeren in stremio zelf (zooqle, rarbg, open videos, tpb, ptb,yts,) zijn allemaal add-ons die je wilt hebben, want veelal pak je het aanbod via de torrents zelf.
Bizar, wat werkt het fijn en snel. De plugins zitten in de app, geen gedoe met vage links. Ik heb the Piratebay toegevoegd (2 klikken) en alle films en series zijn ondertiteld beschikbaar. Bizar...
Bedankt @fixated
2 uur geleden zei fixated:Die doen het gewoon hoor. Stremio kan je add-ons voor installeren in stremio zelf (zooqle, rarbg, open videos, tpb, ptb,yts,) zijn allemaal add-ons die je wilt hebben, want veelal pak je het aanbod via de torrents zelf.
Bizar, wat werkt het fijn en snel. De plugins zitten in de app, geen gedoe met vage links. Ik heb the Piratebay toegevoegd (2 klikken) en alle films en series zijn ondertiteld beschikbaar. Bizar...
Bedankt @fixated
Citaat van fixated op 24 augustus 2019, 21:35Er zijn inderdaad een aantal dingen al standaard toegevoegd, ook een addon die je laat zien waar je eventueel een film zou kunnen huren. Ondertitels zitten er soms bij, soms niet. Ondertitels tonen vaak alles op één regel wat weer irri is.
Er zijn inderdaad een aantal dingen al standaard toegevoegd, ook een addon die je laat zien waar je eventueel een film zou kunnen huren. Ondertitels zitten er soms bij, soms niet. Ondertitels tonen vaak alles op één regel wat weer irri is.
Citaat van Duken op 25 augustus 2019, 06:59Ik heb nu een oude serie uit mijn jeugd gestart (Dawson Creek) en recente films zoals Godzilla maar ook een oude film, yes man. Allemaal met ondertiteling en op een juiste manier weergegeven (tenminste de eerste 5 minuten als test)
Misschien heb ik een nieuwere versie van de app? Maar Chromecast mogelijkheid werkt bij mij niet. Nog even maar neuzen.
Ik heb nu een oude serie uit mijn jeugd gestart (Dawson Creek) en recente films zoals Godzilla maar ook een oude film, yes man. Allemaal met ondertiteling en op een juiste manier weergegeven (tenminste de eerste 5 minuten als test)
Misschien heb ik een nieuwere versie van de app? Maar Chromecast mogelijkheid werkt bij mij niet. Nog even maar neuzen.
Citaat van Duken op 16 april 2020, 13:25Op 24-8-2019 om 16:50 zei fixated:Die doen het gewoon hoor. Stremio kan je add-ons voor installeren in stremio zelf (zooqle, rarbg, open videos, tpb, ptb,yts,) zijn allemaal add-ons die je wilt hebben, want veelal pak je het aanbod via de torrents zelf.
Heeft even mogen duren maar de handleiding staat dan eindelijk online van Stremio op basis van je Android telefoon. Windows OS handleiding volgt nog
![]()
Enjoy!
Op 24-8-2019 om 16:50 zei fixated:Die doen het gewoon hoor. Stremio kan je add-ons voor installeren in stremio zelf (zooqle, rarbg, open videos, tpb, ptb,yts,) zijn allemaal add-ons die je wilt hebben, want veelal pak je het aanbod via de torrents zelf.
Heeft even mogen duren maar de handleiding staat dan eindelijk online van Stremio op basis van je Android telefoon. Windows OS handleiding volgt nog
Enjoy!