Overzicht van de beste (Nederlandse) torrent sites 2019
Citaat van William op 6 maart 2019, 09:30Veel torrent communites laten het registeren via VPN niet toe. Maar kan je nu ook niet meer aanmelden met je account als je je VPN verbinding actief hebt @Rocci? Of gaat het alleen om het registreren?
Veel torrent communites laten het registeren via VPN niet toe. Maar kan je nu ook niet meer aanmelden met je account als je je VPN verbinding actief hebt @Rocci? Of gaat het alleen om het registreren?
Citaat van MalleBabber op 6 maart 2019, 13:38Nee, de registratie is was al uitgevoerd, paar maanden geleden.
Het gaat om het inloggen op de site.
Een paar vpn IP adressen worden geblokt door middel van een ban, poppetje met de duimen in hun oren, die verteld dat ik niet welkom ben.
Nee, de registratie is was al uitgevoerd, paar maanden geleden.
Het gaat om het inloggen op de site.
Een paar vpn IP adressen worden geblokt door middel van een ban, poppetje met de duimen in hun oren, die verteld dat ik niet welkom ben.
Citaat van William op 6 maart 2019, 18:405 uur geleden zei Rocci:Het gaat om het inloggen op de site.
Ai dat is spijtig. Welke VPN gebruik je? Vaak kan je wisselen van servers. Bij PIA VPN heb ik dit probleem namelijk niet,.
5 uur geleden zei Rocci:Het gaat om het inloggen op de site.
Ai dat is spijtig. Welke VPN gebruik je? Vaak kan je wisselen van servers. Bij PIA VPN heb ik dit probleem namelijk niet,.
Citaat van MalleBabber op 22 maart 2019, 14:58Op 6-3-2019 om 19:40 zei William:Ai dat is spijtig. Welke VPN gebruik je? Vaak kan je wisselen van servers. Bij PIA VPN heb ik dit probleem namelijk niet,.
Blijkbaar heeft iemand ernaar gekeken en het probleem opgelost., Toppie.
Op 6-3-2019 om 19:40 zei William:Ai dat is spijtig. Welke VPN gebruik je? Vaak kan je wisselen van servers. Bij PIA VPN heb ik dit probleem namelijk niet,.
Blijkbaar heeft iemand ernaar gekeken en het probleem opgelost., Toppie.
Citaat van Demo op 11 april 2019, 08:31Hoewel ik nog steeds geen fan ben van de styling van deze websites, moet ik zeggen dat Film-paleis in combinatie met Radarr/Sonarr best wel goed werkt voor die paar missende afleveringen/films, met dank aan de ondersteuning in Jackett.
Hoewel ik nog steeds geen fan ben van de styling van deze websites, moet ik zeggen dat Film-paleis in combinatie met Radarr/Sonarr best wel goed werkt voor die paar missende afleveringen/films, met dank aan de ondersteuning in Jackett.
Citaat van William op 11 april 2019, 08:4210 minuten geleden zei Pistolebob:Hoewel ik nog steeds geen fan ben van de styling van deze websites, moet ik zeggen dat Film-paleis in combinatie met Radarr/Sonarr best wel goed werkt voor die paar missende afleveringen/films, met dank aan de ondersteuning in Jackett.
Goede tip om te horen dat dit ook werkt met de torrent communities. Thx!
10 minuten geleden zei Pistolebob:Hoewel ik nog steeds geen fan ben van de styling van deze websites, moet ik zeggen dat Film-paleis in combinatie met Radarr/Sonarr best wel goed werkt voor die paar missende afleveringen/films, met dank aan de ondersteuning in Jackett.
Goede tip om te horen dat dit ook werkt met de torrent communities. Thx!
Citaat van Meh Meh op 11 april 2019, 11:142 uur geleden zei Pistolebob:Hoewel ik nog steeds geen fan ben van de styling van deze websites, moet ik zeggen dat Film-paleis in combinatie met Radarr/Sonarr best wel goed werkt voor die paar missende afleveringen/films, met dank aan de ondersteuning in Jackett.
Ik gebruik ook film-paleis, het is geen mooie website maar ze hebben een leuk aanbod.
2 uur geleden zei Pistolebob:Hoewel ik nog steeds geen fan ben van de styling van deze websites, moet ik zeggen dat Film-paleis in combinatie met Radarr/Sonarr best wel goed werkt voor die paar missende afleveringen/films, met dank aan de ondersteuning in Jackett.
Ik gebruik ook film-paleis, het is geen mooie website maar ze hebben een leuk aanbod.
Citaat van Duken op 11 april 2019, 16:18Gelukkig gaat het om de binnenkant en niet om de buitenkant
De torrent community's draaien op een soort standaard software en template. We hebben in het verleden een keer de software achterhaalt dacht ik.
Gelukkig gaat het om de binnenkant en niet om de buitenkant
De torrent community's draaien op een soort standaard software en template. We hebben in het verleden een keer de software achterhaalt dacht ik.
Citaat van Meh Meh op 11 april 2019, 16:214 minuten geleden zei Duken:Gelukkig gaat het om de binnenkant en niet om de buitenkant
![]()
Ja, da's wat ik niet snap. Velen draaien dezelfde forumsoftware als Duken.nl
Waarom zien ze er dan allemaal hetzelfde uit? En waarom maken ze degelijke websites niet iets mooier?
Ik val niemand af, er zijn fantastische Nederlandse torrent en usenet websites.
De inhoud is prachtig, ik waardeer de inzet van de beheerders oprecht, maar sommigen van die forums zien er niet al te mooi uit.
4 minuten geleden zei Duken:Gelukkig gaat het om de binnenkant en niet om de buitenkant
![]()
Ja, da's wat ik niet snap. Velen draaien dezelfde forumsoftware als Duken.nl
Waarom zien ze er dan allemaal hetzelfde uit? En waarom maken ze degelijke websites niet iets mooier?
Ik val niemand af, er zijn fantastische Nederlandse torrent en usenet websites.
De inhoud is prachtig, ik waardeer de inzet van de beheerders oprecht, maar sommigen van die forums zien er niet al te mooi uit.