nog een keer de vraag waarom geen geluid bij tv dvd
Citaat van Astrid Brouwer op 19 juli 2017, 08:47ik kan helemaal geen boxen aansluite n zwz niet op de dvd speler, en het geluid hader zetten op dvd flick werkt niet gaat tie alleen maar hader kraken zegmaar, een ander prog is er niet er MOETEN ondertitels onder..
ik kan helemaal geen boxen aansluite n zwz niet op de dvd speler, en het geluid hader zetten op dvd flick werkt niet gaat tie alleen maar hader kraken zegmaar, een ander prog is er niet er MOETEN ondertitels onder..
Citaat van William op 19 juli 2017, 08:50Just now, Astrid Brouwer said:ik kan helemaal geen boxen aansluite n zwz niet op de dvd speler, en het geluid hader zetten op dvd flick werkt niet gaat tie alleen maar hader kraken zegmaar, een ander prog is er niet er MOETEN ondertitels onder..
Er zijn zeerzeker wel andere programma's welke DVD's kunnen branden en ondertitels eronder kunnen zetten.
https://www.winxdvd.com/dvd-author/
Deze al eens geprobeert?
Just now, Astrid Brouwer said:ik kan helemaal geen boxen aansluite n zwz niet op de dvd speler, en het geluid hader zetten op dvd flick werkt niet gaat tie alleen maar hader kraken zegmaar, een ander prog is er niet er MOETEN ondertitels onder..
Er zijn zeerzeker wel andere programma's welke DVD's kunnen branden en ondertitels eronder kunnen zetten.
https://www.winxdvd.com/dvd-author/
Deze al eens geprobeert?
Citaat van Astrid Brouwer op 19 juli 2017, 08:51wheee niet gratis...
wheee niet gratis...
Citaat van Meh Meh op 19 juli 2017, 08:512 minuten geleden zei kliko:Ja same here, maar ik denk ik probeer het gewoon effe, de laatste keer dat ik een DVD gebrand heb kan ik me niet eens meer herinneren, laatst liet een maat van me ze nieuwe DVD speler zien, toen dacht ik nog, die dingen beginnen net zo oubollig te worden als die VHS spelers zowat
Ja, zo zie ik het ook. Ik gebruikte altijd DVDshrink en dan brandde ik met Nero. Maar dat is uit de tijd van Toetanchamon.
2 minuten geleden zei kliko:Ja same here, maar ik denk ik probeer het gewoon effe, de laatste keer dat ik een DVD gebrand heb kan ik me niet eens meer herinneren, laatst liet een maat van me ze nieuwe DVD speler zien, toen dacht ik nog, die dingen beginnen net zo oubollig te worden als die VHS spelers zowat
Ja, zo zie ik het ook. Ik gebruikte altijd DVDshrink en dan brandde ik met Nero. Maar dat is uit de tijd van Toetanchamon.
Citaat van Astrid Brouwer op 19 juli 2017, 08:57waar moet ik bij dat porgje de ondertitels invoegen snap mer niets van snik
waar moet ik bij dat porgje de ondertitels invoegen snap mer niets van snik
Citaat van William op 19 juli 2017, 09:01Oke moment, dan moet ik hem ook effe installeren want ik heb hem nog nooit gebruikt, ik installeer hem en leg het uit.
Oke moment, dan moet ik hem ook effe installeren want ik heb hem nog nooit gebruikt, ik installeer hem en leg het uit.
Citaat van William op 19 juli 2017, 09:13Nou ik heb effe gekeken het zit er wel in, tis alleen niet optimaal, het is te vinden onder DVD Author.
Echter, als je googled zie je dat alle artikelen over het branden van een DVD al zo oud zijn dat ze niet meer up to date zijn, en wij hier in het forum branden blijkbaar allemaal geen DVD's meer.Misschien is het tijd om over te stappen op een DVD speler welke ook USB sticks aan kan zodat je niets hoeft te branden maar het gewoon op een USB stick kan zetten
Nou ik heb effe gekeken het zit er wel in, tis alleen niet optimaal, het is te vinden onder DVD Author.
Echter, als je googled zie je dat alle artikelen over het branden van een DVD al zo oud zijn dat ze niet meer up to date zijn, en wij hier in het forum branden blijkbaar allemaal geen DVD's meer.
Misschien is het tijd om over te stappen op een DVD speler welke ook USB sticks aan kan zodat je niets hoeft te branden maar het gewoon op een USB stick kan zetten
Citaat van Meh Meh op 19 juli 2017, 09:47Ja, maar als ze een USB stick wilt gebruiken moet ze een smartTV hebben. Of een mediaspeler die vanaf USB afspeelt.
Ja, maar als ze een USB stick wilt gebruiken moet ze een smartTV hebben. Of een mediaspeler die vanaf USB afspeelt.
Citaat van Astrid Brouwer op 19 juli 2017, 10:49heb allebij niet wel een ansluiting voor usb maar werkt niet helaas
heb allebij niet wel een ansluiting voor usb maar werkt niet helaas
Citaat van Astrid Brouwer op 19 juli 2017, 10:55kan helaas geen usb op mew kamer vinden, kan ik mook een telefoon aansluiten op de usb poort????
kan helaas geen usb op mew kamer vinden, kan ik mook een telefoon aansluiten op de usb poort????