do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

nog een keer de vraag waarom geen geluid bij tv dvd

VorigePage 3 of 5Volgende

LOL. Ik wist niet dat er een handleiding was voor dat programma. :)

alles klopt... maar no sound

7 minutes ago, Astrid Brouwer said:

alles klopt... maar no sound

Zou je voor ons even kunnen samenvatten wat je al gedaan hebt om het probleem op te lossen?

En doet het geluid het alleen niet op TV en wel op PC of allebij niet?

ik heb de dvd speler/tv op vershillende kanalen geprobeert te zetten werkte niet, 

heb de gewone instellingen van DVDFLICK gebruikt, werkt alleen op pc, tv pakt het geluid wel maar zoo zacht dat je t niet hoort..

boxen aangesloten  van de pc aan de tv, maar dat werkte voor geen meter..

thats it i think!

Hoezo werkte de boxen niet op de TV? Helemaal geen geluid of nog steeds zacht?

En in DVDFlick, die Volume Modification, kan je die ook boven de 100% zetten? Dat weet ik dus niet, wat nou als dat bovden 100% kan en je zet hem eens op 200% en brand hem op die manier?

zacht te zacht je hoorde niets dan gekraak

Oke njah, het is opzich best simpel,

De DVD doet het goed op je PC, dus opzich zou het niet aan de DVD moeten liggen.
Je kijkt neem ik aan vaker TV dus de TV zelf is geen probleem mee.
De boxen doen het wel goed op je pc met andere zaken neem ik aan.

Dan zijn er dus twee mogelijkheden
1. De DVD speler heeft een probleem met de DVD zelf, dat kan liggen aan de manier waarop hij gebrand is.
2. De bekabeling tussen DVD speler en speakers of DVD speler en TV is niet goed.

Heb je al getracht de DVD met een ander programma? en heb je die Volume Modification in DVDFLICK geprobeert omhoog te zetten of dat mogelijk is?

Als je de boxen aan sluit, sluit je die dan direct op de DVD speler aan of op de TV?

Ik geef je de eer om Astrid te helpen, @kliko Zonder teamviewer of er zelf bijzijn is het amper te doen.
Ik ben ook niet meer bekend met DVD brandprogramma's.

Just now, Meh Meh said:

Ik geef je de eer om Astrid te helpen, @kliko Zonder teamviewer of er zelf bijzijn is het amper te doen.
Ik ben ook niet meer bekend met DVD brandprogramma's.

Ja same here, maar ik denk ik probeer het gewoon effe, de laatste keer dat ik een DVD gebrand heb kan ik me niet eens meer herinneren, laatst liet een maat van me ze nieuwe DVD speler zien, toen dacht ik nog, die dingen beginnen net zo oubollig te worden als die VHS spelers zowat :D

VorigePage 3 of 5Volgende