do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

nog een keer de vraag waarom geen geluid bij tv dvd

VorigePage 5 of 5
18 minutes ago, Astrid Brouwer said:

kan helaas geen usb op mew kamer vinden, kan ik mook een telefoon aansluiten op de usb poort????

Dat ligt een beetje aan de DVD speler zelf ook, bij sommige kan dat wel bij anderen niet.
Als er ook een USB poort op zit dat betekend vaak ook dat de DVD speler .avi bestanden kan afspelen, als dat het geval is kan je die DVD op een andere manier branden, als een gewone DVD met bestanden erop zeg maar, ligt er dan wel aan of die DVD speler ook ondertitels ondersteund met een .avi bestand, maar dat moet je dan even testen :P

17 uur geleden zei Meh Meh:

En welk merk televisie en model heb je? En wat voor merk DVD speler en welk model? Er staan achterop altijd serienummers met de merknaam en dan een nummer met cijfers.

Zolang die vragen niet te beantwoorden zijn kan niemand je echt helpen. :)

sorry LG 26le3300 is de tv, en dvd speler weet ik niewt zo

Als je geen smart tv hebt dan is de DVD speler het belangrijkste onderdeel, als je niet weet wat voor dvd speler je hebt kunnen wij je ook niets vertellen erover. Je moet op zijn minst weten waar je het over hebt om het probleem op te kunnen lossen.

Het is in elk geval geen smarttv. Geen slechte HD ready TV maar je kan er alleen iets op afspelen met een ander apparaat.
Je kan trouwens ook divx en divx HD afspelen, niet alleen gewone DVD's. Waarschijnlijk kan dat door ze op een USB stick te zetten en die in de USB poort op je TV te steken.

De vraag is of je DVD speler een HDMI poort heeft. Als hij deze niet heeft, raad ik je aan om te kijken naar een ander apparaat.
Een streamer bijvoorbeeld die audio en video via WiFi kan versturen naar je TV. Die heb je al voor 30 euro.

Er zitten 3 HDMI poorten op je TV. Zit er ook een op je DVD speler? Zo ziet een HDMI poort eruit;
A.jpg

VorigePage 5 of 5