wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum harddarkenss.xyz

VorigePage 8 of 11Volgende
8 minuten geleden zei Angel69:

Vandaag na een aantal maanden zonder lidmaatschap zowel bij Duken als Harddarkenssxyz aangemeld. Aansluiten bij Duken is  gelukt 😊, nu nog wachten op approval. Heel blij dat er weer een forum beschikbaar is zonder invite 😘.

Wees welkom Angel, veel plezier toegewenst!

nu heb ik me aangemeld nu kan ik er niet op komen 

1 uur geleden zei audia1:

nu heb ik me aangemeld nu kan ik er niet op komen 

Even geduld tot je account goedgekeurt is. Kan soms even duren en het is zondag he hahaha!!!

Mooi eindelijk weer een forum erbij, succes daar :)

Reeds aangemeld.

thanks! geregistreerd

Dank u wel. Net aangemeld. Nu nog even wachten.

dankjewel om de moeite te doen om een nieuw forum op te richten.

net geregistreerd

Bedankt voor de info, ik heb me aangemeld 😎

Ook een week geleden aangemeld, maar geen mail gekregen ter goedkeuring. Vandaag opnieuw aangemeld met ander emailadres, hopelijk wordt deze wel goedgekeurd. Alvast dank voor alle moeite en tijd die jullie hierin stoppen. 

4 minuten geleden zei zmokkie:

Ook een week geleden aangemeld, maar geen mail gekregen ter goedkeuring. Vandaag opnieuw aangemeld met ander emailadres, hopelijk wordt deze wel goedgekeurd. Alvast dank voor alle moeite en tijd die jullie hierin stoppen. 

Het is wel weer duidelijk dat er leden zijn die de regels niet lezen die vermeld staan bij de link en daardoor onnodig lang denken dat hun account niet geaccepteerd is. Bij de link staan de onderstaande regels waar je rekening mee moet houden bij registratie;

*Registreren met VPN, Mobiel, Proxy of via Data Centrum e.d is NIET toegestaan.

*Wij maken geen gebruik van Email. Bewaar je inloggegevens goed!

*Controle van accounts is handmatig, log dus na registratie uit en probeer vervolgens of je account werkt, of dat je geweigerd bent door het toepassen van bovenstaande NIET toegestane registraties.

*IP gegevens worden verwijderd na goedkeuring.

Je klikt dus op registreren en vult een gebruikersnaam, wachtwoord en e-mailadres in. Onthoud je gebruikersnaam en wachtwoord goed of noteer dat ergens. Het account moet nu handmatig goedgekeurd worden, hetgeen zeker gebeurt als je rekening hebt gehouden met regel 1. Registreren met VPN, Mobiel, Proxy of via Data Centrum e.d is NIET toegestaan

Om nu even heel duidelijk te zijn, je krijgt dus geen e-mail ter bevestiging, maar na een paar uurtjes kan je proberen in te loggen met je Gebruikersnaam en Wachtwoord. Als het inloggen nog niet lukt is je account nog niet goedgekeurd en zal je het later nog een keer moeten proberen. Lukt het inloggen na een dag of langer nog steeds niet, dan heb je hoogstwaarschijnlijk niet voldaan aan regel 1.

VorigePage 8 of 11Volgende