Nieuw NZB forum harddarkenss.xyz
Citaat van Jaccus op 20 september 2022, 19:29Geweldige site, met ook nog eens een content die erg vaak geupdate wordt. Tien met een griffel, zeggen we dan.
Houd er wel rekening mee dat het aanbod van series op iets andere wijze gepresenteerd wordt. Men maakt namelijk onderscheid tussen complete en lopende series.PS
In een van de vorige posten werd een behulpzame opmerking gemaakt over het gebruik van alternate dns servers.
De combinatie specificatie van de volgende DNS servers geeft - op dit moment - de beste performance : dns1-> 1.0.0.1 en dns2 ->149.112.112.112 (Cloudflare en Quad9)
Geweldige site, met ook nog eens een content die erg vaak geupdate wordt. Tien met een griffel, zeggen we dan.
Houd er wel rekening mee dat het aanbod van series op iets andere wijze gepresenteerd wordt. Men maakt namelijk onderscheid tussen complete en lopende series.
PS
In een van de vorige posten werd een behulpzame opmerking gemaakt over het gebruik van alternate dns servers.
De combinatie specificatie van de volgende DNS servers geeft - op dit moment - de beste performance : dns1-> 1.0.0.1 en dns2 ->149.112.112.112 (Cloudflare en Quad9)
Citaat van Singularity op 20 september 2022, 19:45Ik vind een chat op een forum eigenlijk nog steeds een must voor een forum. Maar helaas in deze tijden is het het risico niet meer waard.
Ik vind een chat op een forum eigenlijk nog steeds een must voor een forum. Maar helaas in deze tijden is het het risico niet meer waard.
Citaat van grandma op 20 september 2022, 20:0923 minuten geleden zei Singularity:Ik vind een chat op een forum eigenlijk nog steeds een must voor een forum. Maar helaas in deze tijden is het het risico niet meer waard.
Draait maar om 2 dingen, ssssssst (very low profile) en goede content
23 minuten geleden zei Singularity:Ik vind een chat op een forum eigenlijk nog steeds een must voor een forum. Maar helaas in deze tijden is het het risico niet meer waard.
Draait maar om 2 dingen, ssssssst (very low profile) en goede content
Citaat van Jaccus op 20 september 2022, 20:1223 minutes ago, Singularity said:Ik vind een chat op een forum eigenlijk nog steeds een must voor een forum. Maar helaas in deze tijden is het het risico niet meer waard.
Waarom eigeklijk?
De chat is meestal toch beperkt tot medewerkers van het forum zelf die de groeten aan elkaar doen.
Is om veiligheidsredenen verwijderd. Zeer begrijpelijk.En deze site heeft keurig aangegeven waar je een eventuele vraag kunt stellen.
23 minutes ago, Singularity said:Ik vind een chat op een forum eigenlijk nog steeds een must voor een forum. Maar helaas in deze tijden is het het risico niet meer waard.
Waarom eigeklijk?
De chat is meestal toch beperkt tot medewerkers van het forum zelf die de groeten aan elkaar doen.
Is om veiligheidsredenen verwijderd. Zeer begrijpelijk.
En deze site heeft keurig aangegeven waar je een eventuele vraag kunt stellen.
Citaat van kronosek op 21 september 2022, 11:16Geweldig nieuws dit, geregged, 5' later geprobeerd en reeds toegang
![]()
Eindelijk een goede oplossing voor stakkers als mezelf die geen samurai account hebben 🤡
Geweldig nieuws dit, geregged, 5' later geprobeerd en reeds toegang
Eindelijk een goede oplossing voor stakkers als mezelf die geen samurai account hebben 🤡
Citaat van Tranquility op 22 september 2022, 12:39Zojuist geregistreerd en reeds geaccepteerd!
Heb ff snel rondgekeken, content ziet er goed uit.
Hartelijk bedankt!
Zojuist geregistreerd en reeds geaccepteerd!
Heb ff snel rondgekeken, content ziet er goed uit.
Hartelijk bedankt!
Citaat van Stempel op 23 september 2022, 11:58Misschien heel misschien kan iemand mij iets verklaren.
Ik lees hier vaak dat mensen zoeken naar een forum waar ze dingen kunnen vinden.
Dat begrijp ik.
Maar waarom word er dan zo vaak meteen over ander forums gekost, wees blij met ze.
Des te meer kans dat je vind wat je zoekt en des te meer kans dat er overblijven.
Alvast dank
Misschien heel misschien kan iemand mij iets verklaren.
Ik lees hier vaak dat mensen zoeken naar een forum waar ze dingen kunnen vinden.
Dat begrijp ik.
Maar waarom word er dan zo vaak meteen over ander forums gekost, wees blij met ze.
Des te meer kans dat je vind wat je zoekt en des te meer kans dat er overblijven.
Alvast dank
Citaat van Guselken op 23 september 2022, 16:24Ik ben eindelijk weer eens lid van een forum. Het is verdomd moeilijk om ergens bij aan te sluiten tegenwoordig. Mijn eeuwige dank hebben ze 😇
Ik ben eindelijk weer eens lid van een forum. Het is verdomd moeilijk om ergens bij aan te sluiten tegenwoordig. Mijn eeuwige dank hebben ze 😇
Citaat van Angel69 op 24 september 2022, 18:09Vandaag na een aantal maanden zonder lidmaatschap zowel bij Duken als Harddarkenssxyz aangemeld. Aansluiten bij Duken is gelukt 😊, nu nog wachten op approval. Heel blij dat er weer een forum beschikbaar is zonder invite 😘.
Vandaag na een aantal maanden zonder lidmaatschap zowel bij Duken als Harddarkenssxyz aangemeld. Aansluiten bij Duken is gelukt 😊, nu nog wachten op approval. Heel blij dat er weer een forum beschikbaar is zonder invite 😘.