wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum harddarkenss.xyz

VorigePage 6 of 11Volgende

We bemoeien niet met de discussie.
Misschien helpen wat tips!

*Als je per ongeluk met VPN/Mobiel hebt geregistreerd en account is verwijderd - registreer opnieuw "wel beperkt"
*Registreer niet met een telefoon ook al staat het op wifi.
*Krijg je de melding dit is een gevaarlijke site -dan is dat je firewall die blokkeer - voeg website toe als veilig.
*kan je helemaal niet verbinden met de website - probeer dan alternatieve dns server instellen bij je netwerk instellingen - 1.1.1.1 werkt zeker!

Hier gaan we ook (pas) naar glasvezel nou ja wijt het aan mezelf, wellicht komt het ooit goed en hoop dat de site Harddarkness een lang leven mag hebben,

zal af en toe wel een poging wagen om in te loggen wie weet.

Ik ben blij.
Dank jullie wel voor dit heldhaftige initiatief
👏

5 uur geleden zei Misterkilobyte:

kan niet inloggen zegt dat ik geen permissie heb, heb me aangemeld zonder vpn, maar heb zon glasvezel ip adress die bij sommigen als vpn wordt gezien die van mij begint met 92......

Voor de leden die net als @Misterkilobyte een Glasvezel IP-adres probleem hebben en toch heel graag lid willen worden, is het misschien een idee om bij een familielid of een goede kennis te registreren die nog wel een normaal IP-adres hebben wat niet lijkt op een buitenlands VPN IP-adres. Na geaccepteerde registratie is het Glasvezel IP-adres dan niet langer een probleem. ;)

Dat is toch mooi. Er is licht aan het einde van de tunnel.

Hartstikke mooi! Ik denk dat ik namens velen spreek dat dit een geweldig mooi initiatief is! Veel succes!

Inderdaad, dat er in deze roerige tijden nog mensen opstaan om iets moois op te bouwen. Chapeau!!!

Even een vraag je.

Er staat wij zijn een gezellig forum gestart genaamd harddarkenss.

Hoe kan een site gezellig zijn als je met niemand kan communiceren.

Wat ik persoonlijk jammer vind

Ik ben lid geworden en ze hebben veel content wat heel fijn is .   

7 minuten geleden zei wildbunch:

Even een vraag je.

Er staat wij zijn een gezellig forum gestart genaamd harddarkenss.

Hoe kan een site gezellig zijn als je met niemand kan communiceren.

Wat ik persoonlijk jammer vind

Ik ben lid geworden en ze hebben veel content wat heel fijn is .   

Ik moet toegeven dat ik heel slecht tegen dit soort opmerkingen kan en vraag me echt af waarom gezelligheid op het internet gevonden moet worden. Het doel van deze Community is het leveren van content waar grote vraag naar is. Ze hebben op hun forum een Gezelligheids hoekje waar je mee kan doen aan 7 verschillende spelletjes (waar ik persoonlijk helemaal niet naar op zoek ben). Het enige wat ze niet hebben is een shout, waar in de meeste gevallen alleen goede morgen, goede middag en goede avond wordt gezegd. :hyper:

45 minuten geleden zei Skeletor:

Ik moet toegeven dat ik heel slecht tegen dit soort opmerkingen kan en vraag me echt af waarom gezelligheid op het internet gevonden moet worden. Het doel van deze Community is het leveren van content waar grote vraag naar is. Ze hebben op hun forum een Gezelligheids hoekje waar je mee kan doen aan 7 verschillende spelletjes (waar ik persoonlijk helemaal niet naar op zoek ben). Het enige wat ze niet hebben is een shout, waar in de meeste gevallen alleen goede morgen, goede middag en goede avond wordt gezegd. :hyper:

Ik bedoel daar niets kwalijk mee.

Op veel forum's waar ik op was werd toch veel in de shout  met elkaar gesproken en op zijn tijd was dat voor veel mensen fijn.

Dat bedoelde ik er mee.

VorigePage 6 of 11Volgende