Nieuw NZB forum harddarkenss.xyz
Citaat van Consult op 19 september 2022, 08:51Mooi dat er weer een nieuw forum is voor daklozen en ontheemden na het verdwijnen van een aantal sites.... maak er wat moois van harddarkenss 👍 enne "keep away from the light" 😉
Mooi dat er weer een nieuw forum is voor daklozen en ontheemden na het verdwijnen van een aantal sites.... maak er wat moois van harddarkenss 👍 enne "keep away from the light" 😉
Citaat van Wizzzard op 19 september 2022, 11:42Thanks voor de toelating! Ook hier geen bevestiging gehad maar kan inderdaad wel netjes inloggen 🤘
Thanks voor de toelating! Ook hier geen bevestiging gehad maar kan inderdaad wel netjes inloggen 🤘
Citaat van Misterkilobyte op 19 september 2022, 12:51kan niet inloggen zegt dat ik geen permissie heb, heb me aangemeld zonder vpn, maar heb zon glasvezel ip adress die bij sommigen als vpn wordt gezien die van mij begint met 92......
kan niet inloggen zegt dat ik geen permissie heb, heb me aangemeld zonder vpn, maar heb zon glasvezel ip adress die bij sommigen als vpn wordt gezien die van mij begint met 92......
Citaat van Mondriaan op 19 september 2022, 12:58Al verschillende malen geprobeerd om in te loggen ook na zonder vpn aangemeld te hebben,
het blijft voor mij duister krijg geen toegang.
Wens de dames en heren succes met de site😃
Al verschillende malen geprobeerd om in te loggen ook na zonder vpn aangemeld te hebben,
Citaat van Misterkilobyte op 19 september 2022, 13:00Zojuist zei Mondriaan:Al verschillende malen geprobeerd om in te loggen ook na zonder vpn aangemeld te hebben,
ja hier dus ook komt door je ip, glasvezel ip's worden als vpn gezien
Zojuist zei Mondriaan:Al verschillende malen geprobeerd om in te loggen ook na zonder vpn aangemeld te hebben,
ja hier dus ook komt door je ip, glasvezel ip's worden als vpn gezien
Citaat van Singularity op 19 september 2022, 13:41Dat ben ik niet helemaal met je eens, ik heb zerlf glas van kpn en kon zonder problemen in 1x goed reggen!!!
Dat ben ik niet helemaal met je eens, ik heb zerlf glas van kpn en kon zonder problemen in 1x goed reggen!!!
Citaat van Misterkilobyte op 19 september 2022, 14:1736 minuten geleden zei Singularity:Dat ben ik niet helemaal met je eens, ik heb zerlf glas van kpn en kon zonder problemen in 1x goed reggen!!!
Is maar net waar je ip mee begint, anders wordt ie gezien als vpn bij sommige fora's
36 minuten geleden zei Singularity:Dat ben ik niet helemaal met je eens, ik heb zerlf glas van kpn en kon zonder problemen in 1x goed reggen!!!
Is maar net waar je ip mee begint, anders wordt ie gezien als vpn bij sommige fora's
Citaat van Lodewiekus op 19 september 2022, 14:55Wat een leuk nieuws! Ik zou graag lid worden en heb me al geregistreerd, maar moet toch wachten op approval?!?😬
Hopelijk gebeurt dat snel. Ik mis al die leuke forums van weleer.
UPDATE: Zojuist toegelaten. Iedereen die z'n nek heeft uitgestoken met dit nieuwe forum bedank ik hierbij hartelijk!
Wat een leuk nieuws! Ik zou graag lid worden en heb me al geregistreerd, maar moet toch wachten op approval?!?😬
Hopelijk gebeurt dat snel. Ik mis al die leuke forums van weleer.
UPDATE: Zojuist toegelaten. Iedereen die z'n nek heeft uitgestoken met dit nieuwe forum bedank ik hierbij hartelijk!