wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum harddarkenss.xyz

VorigePage 5 of 11Volgende

Mooi dat er weer een nieuw forum is voor daklozen en ontheemden na het verdwijnen van een aantal sites.... maak er wat moois van harddarkenss  👍 enne "keep away from the light" 😉

Gisteren een account aangemaakt en toegelaten zonder problemen , wel vpn uit. 

Thanks voor de toelating! Ook hier geen bevestiging gehad maar kan inderdaad wel netjes inloggen 🤘

Zal eens een kijkje nemen bedankt.

kan niet inloggen zegt dat ik geen permissie heb, heb me aangemeld zonder vpn, maar heb zon glasvezel ip adress die bij sommigen als vpn wordt gezien die van mij begint met 92......

Al verschillende malen geprobeerd om in te loggen ook na  zonder vpn aangemeld te hebben,

het blijft voor mij duister krijg geen toegang.

Wens de dames en heren succes met de site😃

Zojuist zei Mondriaan:

Al verschillende malen geprobeerd om in te loggen ook na  zonder vpn aangemeld te hebben,

het blijft voor mij duister krijg geen toegang.

Wens de dames en heren succes met de site😃

ja hier dus ook komt door je ip, glasvezel ip's worden als vpn gezien

Dat ben ik niet helemaal met je eens, ik heb zerlf glas van kpn en kon zonder problemen in 1x goed reggen!!!

36 minuten geleden zei Singularity:

Dat ben ik niet helemaal met je eens, ik heb zerlf glas van kpn en kon zonder problemen in 1x goed reggen!!!

Is maar net waar je ip mee begint, anders wordt ie gezien als vpn bij sommige fora's

Wat een leuk nieuws! Ik zou graag lid worden en heb me al geregistreerd, maar moet toch wachten op approval?!?😬

Hopelijk gebeurt dat snel. Ik mis al die leuke forums van weleer. 

UPDATE: Zojuist toegelaten. Iedereen die z'n nek heeft uitgestoken met dit nieuwe forum bedank ik hierbij hartelijk!

VorigePage 5 of 11Volgende