wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum harddarkenss.xyz

VorigePage 4 of 11Volgende
16 minuten geleden zei Migeye:

Gisteren aangemeld maar nog geen e-mail en kom er dus ook nog niet in helaas :)

Je krijgt (volgens mij) geen mail. Wachten en opnieuw proberen in te loggen. Uiteindelijk zou het moeten lukken.

8 minuten geleden zei Nosferatu:

Je krijgt (volgens mij) geen mail. Wachten en opnieuw proberen in te loggen. Uiteindelijk zou het moeten lukken.

Ok, maar ik krijg constant de melding dat mijn gebruikersnaam, wachtwoord incorrect is. (weet bijna zeker dat dit wel goed is)

1 minuut geleden zei Migeye:

Ok, maar ik krijg constant de melding dat mijn gebruikersnaam, wachtwoord incorrect is. (weet bijna zeker dat dit wel goed is)

Dan moet je denk ik nog even geduldig zijn (hoop ik). Ze doen het, wanneer ik correct gelezen heb, handmatig. Ik kan mij voorstellen dat het druk is.

Ze hebben het enorm druk met alle nieuwe aanmeldigen, en ja dat doen ze handmatig, dus geduld!!!

56 minuten geleden zei Mondriaan:

Nou voor mij nog geen Harddarkness ten dele eigen schuld had bij sign in vpn nog aanstaan.(stom)😕

Wellicht wordt het een Schiphol wachtrij of voor de Queen, we zien wel.

Prettige zondag Allen😁

Als je het nog eens probeert zonder vpn en je gebruikersnaam weer te kiezen is zul je er wel gewoon doorheen komen.

zonder vpn registeren en daarna kan je ten aller tijde inloggen met vpn aan!!!

hartelijk bedankt, we gaan gelijk registreren

Je krijgt na aanvraag en acceptatie geen email ter bevestiging. Na een dag later in te loggen kwam ik soepeltjes op de website.

Gm

Is deze site actief? Ik kan er niet op voor registratie.

Grtz 

Zit er nu in :), toegang is er dus.

VorigePage 4 of 11Volgende