wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum harddarkenss.xyz

VorigePage 3 of 11Volgende

Bedankt zal eens kijken

3 uur geleden zei Skwoty:

@Diederik

Wat met mensen die niet op die formus zitten omdat ze nu invite only zijn en er nergens invites zijn te vinden?

Ja idd, ik bv.

Hou me we aanbevolen voor een invite  :)

Voor nieuwe leden die nog geen thuis hebben kunnen vinden is dit wederom een mooie toevoeging.

De regels die ze maken, en werkwijze is voor elk forum anders. En dit is aan de admins om dat te bepalen.

Mocht je het niet eens zijn met de werkwijze, dan zou mijn advies zijn; Niet registreren.

Verder welkom @Nothingtodisplay met jullie forum.

Met vriendelijke groet,

SwitchFreak

Wat mijn opvalt cq een vraag eigenlijk is dit hoe lang bestaat die site eigenlijk ?? gezien de admin in zijn profiel heeft staan 

September 11, 2001

Edit SwitchFreak; Post aangepast, onzin verwijderd.

Beetje wrang om zo'n geladen datum van een ramp als statement te nemen vind ik!!!

Dit is vrij makkelijk te verklaren, als je namelijk een forum opstart. En de datum en tijd nog niet hebt aangepast in de forum instellingen. Dan krijg je dit automatisch.

Dus dit is geen reden tot argwaan, mocht je me niet geloven zou ik zeggen. pak een offline hosting pakket, wordpress of een andere forum module en start even lokaal op je pc een forum.

Verder als je niet bekent bent met hosting, website beheer en andere zaken. Zou ik onnodige speculaties en dergelijken anders formuleren.

Of ik dit geval, deze vragen op persoonlijk vlak naar iemand stellen en niet als onzin op het forum neer kalken zoals nu gedaan wordt.

Kennis blijkt voor velen niet nood zakelijk om ergens iets te veroordelen.

En als ze de kennis niet hebben nadenken hoeft ook al lang niet meer.

Gelukkig is er dan weer een die opstaat @SwitchFreak in dit geval die tekst en uitleg kan geven an de dwalende.

Fantastisch dit... heel erg blij dat deze online is..!!

Nou voor mij nog geen Harddarkness ten dele eigen schuld had bij sign in vpn nog aanstaan.(stom)😕

Wellicht wordt het een Schiphol wachtrij of voor de Queen, we zien wel.

Prettige zondag Allen😁

Gisteren aangemeld maar nog geen e-mail en kom er dus ook nog niet in helaas :)

VorigePage 3 of 11Volgende