Nieuw NZB forum harddarkenss.xyz
Citaat van Migeye op 17 september 2022, 16:583 uur geleden zei Skwoty:Wat met mensen die niet op die formus zitten omdat ze nu invite only zijn en er nergens invites zijn te vinden?
Ja idd, ik bv.
Hou me we aanbevolen voor een invite
3 uur geleden zei Skwoty:Wat met mensen die niet op die formus zitten omdat ze nu invite only zijn en er nergens invites zijn te vinden?
Ja idd, ik bv.
Hou me we aanbevolen voor een invite
Citaat van Demo op 17 september 2022, 19:49Voor nieuwe leden die nog geen thuis hebben kunnen vinden is dit wederom een mooie toevoeging.
De regels die ze maken, en werkwijze is voor elk forum anders. En dit is aan de admins om dat te bepalen.
Mocht je het niet eens zijn met de werkwijze, dan zou mijn advies zijn; Niet registreren.
Verder welkom @Nothingtodisplay met jullie forum.
Met vriendelijke groet,
SwitchFreak
Voor nieuwe leden die nog geen thuis hebben kunnen vinden is dit wederom een mooie toevoeging.
De regels die ze maken, en werkwijze is voor elk forum anders. En dit is aan de admins om dat te bepalen.
Mocht je het niet eens zijn met de werkwijze, dan zou mijn advies zijn; Niet registreren.
Verder welkom @Nothingtodisplay met jullie forum.
Met vriendelijke groet,
SwitchFreak
Citaat van robert jan op 17 september 2022, 20:05Wat mijn opvalt cq een vraag eigenlijk is dit hoe lang bestaat die site eigenlijk ?? gezien de admin in zijn profiel heeft staan
Edit SwitchFreak; Post aangepast, onzin verwijderd.
Wat mijn opvalt cq een vraag eigenlijk is dit hoe lang bestaat die site eigenlijk ?? gezien de admin in zijn profiel heeft staan
Edit SwitchFreak; Post aangepast, onzin verwijderd.
Citaat van Singularity op 18 september 2022, 05:33Beetje wrang om zo'n geladen datum van een ramp als statement te nemen vind ik!!!
Beetje wrang om zo'n geladen datum van een ramp als statement te nemen vind ik!!!
Citaat van Demo op 18 september 2022, 06:03Dit is vrij makkelijk te verklaren, als je namelijk een forum opstart. En de datum en tijd nog niet hebt aangepast in de forum instellingen. Dan krijg je dit automatisch.
Dus dit is geen reden tot argwaan, mocht je me niet geloven zou ik zeggen. pak een offline hosting pakket, wordpress of een andere forum module en start even lokaal op je pc een forum.
Verder als je niet bekent bent met hosting, website beheer en andere zaken. Zou ik onnodige speculaties en dergelijken anders formuleren.
Of ik dit geval, deze vragen op persoonlijk vlak naar iemand stellen en niet als onzin op het forum neer kalken zoals nu gedaan wordt.
Dit is vrij makkelijk te verklaren, als je namelijk een forum opstart. En de datum en tijd nog niet hebt aangepast in de forum instellingen. Dan krijg je dit automatisch.
Dus dit is geen reden tot argwaan, mocht je me niet geloven zou ik zeggen. pak een offline hosting pakket, wordpress of een andere forum module en start even lokaal op je pc een forum.
Verder als je niet bekent bent met hosting, website beheer en andere zaken. Zou ik onnodige speculaties en dergelijken anders formuleren.
Of ik dit geval, deze vragen op persoonlijk vlak naar iemand stellen en niet als onzin op het forum neer kalken zoals nu gedaan wordt.
Citaat van Stempel op 18 september 2022, 06:27Kennis blijkt voor velen niet nood zakelijk om ergens iets te veroordelen.
En als ze de kennis niet hebben nadenken hoeft ook al lang niet meer.
Gelukkig is er dan weer een die opstaat @SwitchFreak in dit geval die tekst en uitleg kan geven an de dwalende.
Kennis blijkt voor velen niet nood zakelijk om ergens iets te veroordelen.
En als ze de kennis niet hebben nadenken hoeft ook al lang niet meer.
Gelukkig is er dan weer een die opstaat @SwitchFreak in dit geval die tekst en uitleg kan geven an de dwalende.
Citaat van NightCrawlerNXS op 18 september 2022, 08:41Fantastisch dit... heel erg blij dat deze online is..!!
Fantastisch dit... heel erg blij dat deze online is..!!
Citaat van Mondriaan op 18 september 2022, 10:31Nou voor mij nog geen Harddarkness ten dele eigen schuld had bij sign in vpn nog aanstaan.(stom)😕
Wellicht wordt het een Schiphol wachtrij of voor de Queen, we zien wel.
Prettige zondag Allen😁
Nou voor mij nog geen Harddarkness ten dele eigen schuld had bij sign in vpn nog aanstaan.(stom)😕
Wellicht wordt het een Schiphol wachtrij of voor de Queen, we zien wel.
Prettige zondag Allen😁