Nieuw NZB forum harddarkenss.xyz
Citaat van zmokkie op 27 september 2022, 10:27Dank voor de info, verwarrende is dat er na registratie duidelijk staat dat je een email ontvangt.
Dank voor de info, verwarrende is dat er na registratie duidelijk staat dat je een email ontvangt.
Citaat van NOFate op 27 september 2022, 13:57mooie site , keep up
eindelijk kunnen we terug sorteren op laatste 100 nieuwe releases, dat kan gewoon niet op andere forums, maar op deze weer wel...
PR had dat trouwens ook, laatste 75 ... 🙂
mooie site , keep up
eindelijk kunnen we terug sorteren op laatste 100 nieuwe releases, dat kan gewoon niet op andere forums, maar op deze weer wel...
PR had dat trouwens ook, laatste 75 ... 🙂
Citaat van Boyke op 28 september 2022, 09:50Mooi dat er weer een NZB site is..heb mij aangemeld en nu maar even wachten tot de goedkeuring er is.
Dank voor de moed om een site te beginnen...chapeau...
Mooi dat er weer een NZB site is..heb mij aangemeld en nu maar even wachten tot de goedkeuring er is.
Citaat van Pmg op 29 september 2022, 08:0222 uur geleden zei Boyke:Mooi dat er weer een NZB site is..heb mij aangemeld en nu maar even wachten tot de goedkeuring er is.
Ik wacht al 2 weken......
22 uur geleden zei Boyke:Mooi dat er weer een NZB site is..heb mij aangemeld en nu maar even wachten tot de goedkeuring er is.
Ik wacht al 2 weken......
Citaat van ikbenerwel op 29 september 2022, 08:4441 minuten geleden zei Pmg:Ik wacht al 2 weken......
Ja ik inmiddels ookÂ
41 minuten geleden zei Pmg:Ik wacht al 2 weken......
Ja ik inmiddels ookÂ
Citaat van Nothingtodisplay op 29 september 2022, 09:51Binnen 24uur is een aanvraag afgehandeld.
Email krijg je niet.
Ook al zegt het systeem van wel.Is je account niet werkend dan zal je opnieuw moeten registreren - zonder VPN - PROXY -MOBIEL NETWERK of via een data centrum.
Gebruik geen aanstootgevende/ongewenste gebruikersnamen!En probeer na de registratie evt met VPN of je account werkt.
Binnen 24uur is een aanvraag afgehandeld.
Email krijg je niet.
Ook al zegt het systeem van wel.
Is je account niet werkend dan zal je opnieuw moeten registreren - zonder VPN - PROXY -MOBIEL NETWERK of via een data centrum.
Gebruik geen aanstootgevende/ongewenste gebruikersnamen!
En probeer na de registratie evt met VPN of je account werkt.
Citaat van Mondriaan op 29 september 2022, 13:31Na diverse pogingen en waarschijnlijk miscommunicatie mijnerzijds toch gelukt op Harddarkeness te komen, dus Hoera😅
Na diverse pogingen en waarschijnlijk miscommunicatie mijnerzijds toch gelukt op Harddarkeness te komen, dus Hoera😅
Citaat van floppie op 4 oktober 2022, 10:44Ik sluit mij ook aan bij de vorige schrijver,al een tijdje terug aangemeld en voor pakweg 10 dagen terug nog maar eens een keer maar nada.
Als ik mij aanmeld op hun site en inlog gebeurt er niets dus ik houd er maar mee op en verwijderen hun site,heb het idee dat er aan een dood paard word getrokken.JAMMER.
Ik sluit mij ook aan bij de vorige schrijver,al een tijdje terug aangemeld en voor pakweg 10 dagen terug nog maar eens een keer maar nada.
Als ik mij aanmeld op hun site en inlog gebeurt er niets dus ik houd er maar mee op en verwijderen hun site,heb het idee dat er aan een dood paard word getrokken.JAMMER.
Citaat van Madmax op 4 oktober 2022, 14:423 uur geleden zei floppie:Ik sluit mij ook aan bij de vorige schrijver,al een tijdje terug aangemeld en voor pakweg 10 dagen terug nog maar eens een keer maar nada.
Dood paard? In tegendeel. Er is daar heel wat activiteit. Ze doen niet onder aan een ander forum. Maar als je de registratie regels niet goed opvolgt dan wordt je gewoon niet toegelaten. Het is toch ondertussen 1500+ mensen gelukt om een account aan te maken.
3 uur geleden zei floppie:Ik sluit mij ook aan bij de vorige schrijver,al een tijdje terug aangemeld en voor pakweg 10 dagen terug nog maar eens een keer maar nada.
Dood paard? In tegendeel. Er is daar heel wat activiteit. Ze doen niet onder aan een ander forum. Maar als je de registratie regels niet goed opvolgt dan wordt je gewoon niet toegelaten. Het is toch ondertussen 1500+ mensen gelukt om een account aan te maken.