wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

NewsConnection gedupeerde?

VorigePage 4 of 6Volgende
1 uur geleden zei darkhorse121:

Aangifte doen tegen newsconnection, want is nu vorm van oplichting, website online, nog steeds mensen die abo nemen en dan gewoon hun geld kwijt zijn, mooi dat andere profider het wil over-pakken en helpen, maar newsconnection gaat toch grens over nu

Ja, aangifte doen. Dan komt de politie zeker met een speciaal interventieteam, bommen en granaten en levensgevaarlijke bijtgrage honden binnenvallen bij Newsconnection.

13 minuten geleden zei Meh Meh:

Ja, aangifte doen. Dan komt de politie zeker met een speciaal interventieteam, bommen en granaten en levensgevaarlijke bijtgrage honden binnenvallen bij Newsconnection.

Dat zeg ik toch niet. overdrijven is ook een vak, ik bedoelde mijn opmerking serieus. maar kennelijk zie jij mijn opmerking anders

1 uur geleden zei darkhorse121:

Dat zeg ik toch niet. overdrijven is ook een vak, ik bedoelde mijn opmerking serieus. maar kennelijk zie jij mijn opmerking anders

Mensen worden voor duizenden euro's opgelicht, dag in, dag uit. De politie doet helemaal niets voor iemand die naar het bureau komt om aangifte te doen omdat een provider niet reageert en levert.
Dit is een civielrechtelijke kwestie geen strafrecht. Geen enkele advocaat zal eraan beginnen aangezien zijn/haar uurloon hoger is dan de jaarlijkse kosten voor een payserver. 
Alleen als vele honderden mensen, zich verenigen en een civielrechtelijke zaak beginnen, kan er iets gebeuren. Maar als de payserver provider dat ziet aankomen, verklaart hij zich failliet, waarna er nog niets te verhalen is.
Daarnaast, hoeveel mensen durven openlijk, voor een rechter, toe te geven dat ze een payserver gebruiken? 'Ik download alleen legale binaries en tekstbestanden' zal niet geloofwaardig overkomen. 

xsnews heeft de stekker eruit getrokken van newsconnection.

3 uur geleden zei fixated:

xsnews heeft de stekker eruit getrokken van newsconnection.

Waarop baseer je deze reactie?

op zeer betrouwbare informatie onderling. newsconnection nam zijn diensten af en xsnews heeft dit per dat newsconnection niet meer operationeel is, stil gelegd.

in het kort, xsnews is de reden dat newsconnection niet meer werkt.

46 minuten geleden zei fixated:

op zeer betrouwbare informatie onderling. newsconnection nam zijn diensten af en xsnews heeft dit per dat newsconnection niet meer operationeel is, stil gelegd.

in het kort, xsnews is de reden dat newsconnection niet meer werkt.

Helaas gebeurd dit vele keren per week. Mensen beweren iets, maar komen niet met een bron, een vorm van bewijs. 

Het enige wat ik kan zien is dat XSnews een directe afnemer is van Abavia.
Terwijl Newsconnection met vele andere providers een reseller is van Abavia.

Op 16-7-2018 om 09:59 zei Usenet.today:

Als je ons je factuur stuurd willen wij je wel 3 maanden gratis geven. ;)

https://usenet.today/newsconnection.html

Bedankt Usenet.today voor het overnemen van de overgebleven maanden zonder ergens aan vast te zitten,ik ben er snel en goed door geholpen,Top!

Meh Meh, newsconnection heeft z'n klanten niks medegedeeld over de problemen en dat is omdat zij niet weten hoe ze het moeten brengen.

1 uur geleden zei fixated:

Meh Meh, newsconnection heeft z'n klanten niks medegedeeld over de problemen en dat is omdat zij niet weten hoe ze het moeten brengen.

Is dat nou niet lachwekkend?
ze hebben toch de email adressen van hun klanten en kunnen toch mailen, of zijn ze die kwijt?
Overigens als ze zijn afgesloten zoals jij aangeeft (door wie dan ook) is er vast wel wat meer aan de hand.
Ze worden echt niet "zomaar" afgesloten.

VorigePage 4 of 6Volgende