NewsConnection gedupeerde?
Citaat van Bachus op 13 juli 2018, 19:057 uur geleden zei darkhorse121:tussen NC en Abvia zit nog een tussen station, en die heeft NC nu afgesloten, dat is niet Abivia,maar maakt uiteindelijk geen verschil, als je nog steeds je site NC online laat en mensen contracten laat afsluiten, terwijl je weet dat deze klanten direct hun geld kwijt zijn.... das op zn minst niet netjes. en op geen enkele wijze info of bericht op je site zetten....tsja
nee hoor, lees de oorspronkelijke uitspraak maar.
https://rechtennieuws.nl/54231/usenetprovider-moet-klantgegevens-afstaan-aan-brein/
XS News had een jaar daarvoor de zaak verkochtWat er nu aan de hand is, geen idee. Het is wel heel opvallend dat ze niks van zich laten horen, de registraties open laten staan en al helemaal niet reageren op email van klanten.
7 uur geleden zei darkhorse121:tussen NC en Abvia zit nog een tussen station, en die heeft NC nu afgesloten, dat is niet Abivia,maar maakt uiteindelijk geen verschil, als je nog steeds je site NC online laat en mensen contracten laat afsluiten, terwijl je weet dat deze klanten direct hun geld kwijt zijn.... das op zn minst niet netjes. en op geen enkele wijze info of bericht op je site zetten....tsja
nee hoor, lees de oorspronkelijke uitspraak maar.
https://rechtennieuws.nl/54231/usenetprovider-moet-klantgegevens-afstaan-aan-brein/
XS News had een jaar daarvoor de zaak verkocht
Wat er nu aan de hand is, geen idee. Het is wel heel opvallend dat ze niks van zich laten horen, de registraties open laten staan en al helemaal niet reageren op email van klanten.
Citaat van Meh Meh op 13 juli 2018, 22:35Klopt, XS News is een jaar geleden overgenomen door hetzelfde bedrijf dat ook Usenet.nl beheert, Friendlyduck.
De afgelopen 5 jaar zijn er vele vreemde overnames geweest, door grote en middelgrote usenet providers.
Klopt, XS News is een jaar geleden overgenomen door hetzelfde bedrijf dat ook Usenet.nl beheert, Friendlyduck.
De afgelopen 5 jaar zijn er vele vreemde overnames geweest, door grote en middelgrote usenet providers.
Citaat van Meh Meh op 13 juli 2018, 22:3611 uur geleden zei darkhorse121:tussen NC en Abvia zit nog een tussen station, en die heeft NC nu afgesloten, dat is niet Abivia,maar maakt uiteindelijk geen verschil, als je nog steeds je site NC online laat en mensen contracten laat afsluiten, terwijl je weet dat deze klanten direct hun geld kwijt zijn.... das op zn minst niet netjes. en op geen enkele wijze info of bericht op je site zetten....tsja
Op welk station doel je?
11 uur geleden zei darkhorse121:tussen NC en Abvia zit nog een tussen station, en die heeft NC nu afgesloten, dat is niet Abivia,maar maakt uiteindelijk geen verschil, als je nog steeds je site NC online laat en mensen contracten laat afsluiten, terwijl je weet dat deze klanten direct hun geld kwijt zijn.... das op zn minst niet netjes. en op geen enkele wijze info of bericht op je site zetten....tsja
Op welk station doel je?
Citaat van darkhorse121 op 14 juli 2018, 07:499 uur geleden zei Meh Meh:Op welk station doel je?
de plek waar NC zijn servers huurt, of huurde.
9 uur geleden zei Meh Meh:Op welk station doel je?
de plek waar NC zijn servers huurt, of huurde.
Citaat van Meh Meh op 14 juli 2018, 09:42Newsconnection huurde geen servers. Ze kunnen of konden alles beheren vanachter een enkele desktop of laptop.
Ze gebruikten de infrastructuur van Abavia, Newsconnection was/is een reseller, die de servers van Abavia gebruikt(te).
Newsconnection huurde geen servers. Ze kunnen of konden alles beheren vanachter een enkele desktop of laptop.
Ze gebruikten de infrastructuur van Abavia, Newsconnection was/is een reseller, die de servers van Abavia gebruikt(te).
Citaat van Bachus op 15 juli 2018, 08:31Op 14-7-2018 om 00:35 zei Meh Meh:Klopt, XS News is een jaar geleden overgenomen door hetzelfde bedrijf dat ook Usenet.nl beheert, Friendlyduck.
Friendlyduck is een affiliate ding. Men (bedrijven etc) kan zich daar gewoon aanmelden om affiliate te worden
Op 14-7-2018 om 00:35 zei Meh Meh:Klopt, XS News is een jaar geleden overgenomen door hetzelfde bedrijf dat ook Usenet.nl beheert, Friendlyduck.
Friendlyduck is een affiliate ding. Men (bedrijven etc) kan zich daar gewoon aanmelden om affiliate te worden
Citaat van PetjePietje op 15 juli 2018, 18:53Nou ik heb net een nieuw abbo afgesloten bij newsconnection voor 3 maanden voor 31,95,altijd prima geweest nu al een maand geen verbinding en al een mailtje of 5 naar hun gestuurd,geen reactie wat ik belachelijk vind want dit
gaat hun klanten kosten.
Ben er zelf helemaal klaar mee want zo ga je niet met mensen om en hun zuurverdiende geld.
Wie weet een betrouwbare payserver? want het lijkt wel of er geen 1 meer te vertrouwen is.
Nou ik heb net een nieuw abbo afgesloten bij newsconnection voor 3 maanden voor 31,95,altijd prima geweest nu al een maand geen verbinding en al een mailtje of 5 naar hun gestuurd,geen reactie wat ik belachelijk vind want dit
gaat hun klanten kosten.
Ben er zelf helemaal klaar mee want zo ga je niet met mensen om en hun zuurverdiende geld.
Wie weet een betrouwbare payserver? want het lijkt wel of er geen 1 meer te vertrouwen is.
Citaat van Duken op 15 juli 2018, 20:09Ik zit zelf al jaren bij extreme usenet. Een voordelige payserver, deze payserver bied diversen abonnementen aan.
Ik zit zelf al jaren bij extreme usenet. Een voordelige payserver, deze payserver bied diversen abonnementen aan.
Citaat van Usenet.today op 16 juli 2018, 07:5913 hours ago, PetjePietje said:Nou ik heb net een nieuw abbo afgesloten bij newsconnection voor 3 maanden voor 31,95,altijd prima geweest nu al een maand geen verbinding en al een mailtje of 5 naar hun gestuurd,geen reactie wat ik belachelijk vind want dit
gaat hun klanten kosten.
Als je ons je factuur stuurd willen wij je wel 3 maanden gratis geven.
13 hours ago, PetjePietje said:Nou ik heb net een nieuw abbo afgesloten bij newsconnection voor 3 maanden voor 31,95,altijd prima geweest nu al een maand geen verbinding en al een mailtje of 5 naar hun gestuurd,geen reactie wat ik belachelijk vind want dit
gaat hun klanten kosten.
Als je ons je factuur stuurd willen wij je wel 3 maanden gratis geven.
Citaat van darkhorse121 op 16 juli 2018, 09:491 uur geleden zei Usenet.today:Als je ons je factuur stuurd willen wij je wel 3 maanden gratis geven.
Aangifte doen tegen newsconnection, want is nu vorm van oplichting, website online, nog steeds mensen die abo nemen en dan gewoon hun geld kwijt zijn, mooi dat andere profider het wil over-pakken en helpen, maar newsconnection gaat toch grens over nu
1 uur geleden zei Usenet.today:Als je ons je factuur stuurd willen wij je wel 3 maanden gratis geven.
Aangifte doen tegen newsconnection, want is nu vorm van oplichting, website online, nog steeds mensen die abo nemen en dan gewoon hun geld kwijt zijn, mooi dat andere profider het wil over-pakken en helpen, maar newsconnection gaat toch grens over nu