NewsConnection gedupeerde?
Citaat van Meh Meh op 17 juli 2018, 16:18Als ik de reacties overal zie, denk ik dat Newsconnection wel is afgesloten.
Maar door wie en waarom, dat blijft speculeren.Ik vermoed, geen enkele bron dus, dat place2home.net bestaat dankzij Newsconnection.
Newsconnection banners zorgden voor place2home inkomsten.
Waarschijnlijk is/was Newsconnection van dezelfde mensen als place2home.net
Nu Newsconnection geen leden meer trekt via place2home.net, denk ik dat het doek voor place2home.net ook kan vallen.
Ze hebben momenteel geen enkele bron van inkomsten, geen banners, geen donatiesysteem, niets.
En de hosting alleen al kost minimaal een paar honderd euro per maand. Ze hebben duizenden bezoekers op een ieder gegeven moment.
Ik vraag mij dus af waar het heen gaat met place2home.net
Als ik de reacties overal zie, denk ik dat Newsconnection wel is afgesloten.
Maar door wie en waarom, dat blijft speculeren.
Ik vermoed, geen enkele bron dus, dat place2home.net bestaat dankzij Newsconnection.
Newsconnection banners zorgden voor place2home inkomsten.
Waarschijnlijk is/was Newsconnection van dezelfde mensen als place2home.net
Nu Newsconnection geen leden meer trekt via place2home.net, denk ik dat het doek voor place2home.net ook kan vallen.
Ze hebben momenteel geen enkele bron van inkomsten, geen banners, geen donatiesysteem, niets.
En de hosting alleen al kost minimaal een paar honderd euro per maand. Ze hebben duizenden bezoekers op een ieder gegeven moment.
Ik vraag mij dus af waar het heen gaat met place2home.net
Citaat van darkhorse121 op 17 juli 2018, 16:382 uur geleden zei fixated:Meh Meh, newsconnection heeft z'n klanten niks medegedeeld over de problemen en dat is omdat zij niet weten hoe ze het moeten brengen.
Ze weten bij newsconnection heel goed wat er aan de hand is, en als je dan je product niet meer kan leveren moet je de site van newsconnection ook eventueel tijdelijk offline doen, dan komen er geen extra klanten bij die niks geleverd krijgen.
2 uur geleden zei fixated:Meh Meh, newsconnection heeft z'n klanten niks medegedeeld over de problemen en dat is omdat zij niet weten hoe ze het moeten brengen.
Ze weten bij newsconnection heel goed wat er aan de hand is, en als je dan je product niet meer kan leveren moet je de site van newsconnection ook eventueel tijdelijk offline doen, dan komen er geen extra klanten bij die niks geleverd krijgen.
Citaat van Bachus op 17 juli 2018, 17:2140 minuten geleden zei darkhorse121:Ze weten bij newsconnection heel goed wat er aan de hand is, en als je dan je product niet meer kan leveren moet je de site van newsconnection ook eventueel tijdelijk offline doen, dan komen er geen extra klanten bij die niks geleverd krijgen.
En minimaal je klanten op de hoogte brengen, (en uitleg geven aan je gesponsorde fora)
40 minuten geleden zei darkhorse121:Ze weten bij newsconnection heel goed wat er aan de hand is, en als je dan je product niet meer kan leveren moet je de site van newsconnection ook eventueel tijdelijk offline doen, dan komen er geen extra klanten bij die niks geleverd krijgen.
En minimaal je klanten op de hoogte brengen, (en uitleg geven aan je gesponsorde fora)
Citaat van fixated op 18 juli 2018, 20:34Juist het bovenstaande doen ze niet, omdat ze niet weten hoe ze dit moeten verkopen aan hun klanten.
Juist het bovenstaande doen ze niet, omdat ze niet weten hoe ze dit moeten verkopen aan hun klanten.
Citaat van darkhorse121 op 18 juli 2018, 21:0225 minuten geleden zei fixated:Juist het bovenstaande doen ze niet, omdat ze niet weten hoe ze dit moeten verkopen aan hun klanten.
In ieder geval niet door je kop in het zand te steken, want 1 ding is helder, ze krijgen nergens een plek op dit moment om weer actief te worden, of daar lijkt het op in ieder geval, dit zal te maken hebben met de berichtgeving van de stichting op 10 juli
25 minuten geleden zei fixated:Juist het bovenstaande doen ze niet, omdat ze niet weten hoe ze dit moeten verkopen aan hun klanten.
In ieder geval niet door je kop in het zand te steken, want 1 ding is helder, ze krijgen nergens een plek op dit moment om weer actief te worden, of daar lijkt het op in ieder geval, dit zal te maken hebben met de berichtgeving van de stichting op 10 juli
Citaat van fixated op 18 juli 2018, 21:03De situatie newsconnection heeft indirect en direct te maken met de ontwikkelingen van QoQ die uit het niets stopte. Zij zaten daar in verweven.
De situatie newsconnection heeft indirect en direct te maken met de ontwikkelingen van QoQ die uit het niets stopte. Zij zaten daar in verweven.
Citaat van Bachus op 18 juli 2018, 21:421 uur geleden zei fixated:Juist het bovenstaande doen ze niet, omdat ze niet weten hoe ze dit moeten verkopen aan hun klanten.
en nu hebben ze dus helemaal geen klanten meer.
maar het trieste is gewoon dat ze wel nieuwe klanten registreren en ze laten betalen. Schijnbaar hebben ze anders geen geld om de rekeningen te betalen
Spoilerin de volksmond heet zoiets oplichting.
1 uur geleden zei fixated:Juist het bovenstaande doen ze niet, omdat ze niet weten hoe ze dit moeten verkopen aan hun klanten.
en nu hebben ze dus helemaal geen klanten meer.
maar het trieste is gewoon dat ze wel nieuwe klanten registreren en ze laten betalen. Schijnbaar hebben ze anders geen geld om de rekeningen te betalen
in de volksmond heet zoiets oplichting.
Citaat van Duken op 19 juli 2018, 05:20Er is ook bijzonder weinig te vinden op Google over NewsConnection en wat er precies aan de hand is. Ze hebben voor zover ik kan vinden helemaal geen communicatie naar buiten gebracht wat voor problemen er spelen en wat een oplossing kan zijn.
Klanten betalen nog voor een dienst of kunnen lid worden van een dienst zonder dat deze werkt
Er is ook bijzonder weinig te vinden op Google over NewsConnection en wat er precies aan de hand is. Ze hebben voor zover ik kan vinden helemaal geen communicatie naar buiten gebracht wat voor problemen er spelen en wat een oplossing kan zijn.
Klanten betalen nog voor een dienst of kunnen lid worden van een dienst zonder dat deze werkt
Citaat van xipher op 19 juli 2018, 06:0741 minuten geleden zei Duken:Er is ook bijzonder weinig te vinden op Google over NewsConnection en wat er precies aan de hand is. Ze hebben voor zover ik kan vinden helemaal geen communicatie naar buiten gebracht wat voor problemen er spelen en wat een oplossing kan zijn.
![]()
Dat is het probleem nou juist ook. Elke dag komen er waarschijnlijk nieuwe gedupeerden erbij. In plaats van de registraties uit te zetten blijft dit open. Maar het ergste is toch wel dat ze niet weten hoe ze moeten communiceren. Of dat ze donders goed weten wat er speelt maar hun klanten niet willen informeren.
Misschien dat @fixated nog wat kan vertellen hierover. Hij zit naar eigen zeggen dicht bij het vuur!
41 minuten geleden zei Duken:Er is ook bijzonder weinig te vinden op Google over NewsConnection en wat er precies aan de hand is. Ze hebben voor zover ik kan vinden helemaal geen communicatie naar buiten gebracht wat voor problemen er spelen en wat een oplossing kan zijn.
![]()
Dat is het probleem nou juist ook. Elke dag komen er waarschijnlijk nieuwe gedupeerden erbij. In plaats van de registraties uit te zetten blijft dit open. Maar het ergste is toch wel dat ze niet weten hoe ze moeten communiceren. Of dat ze donders goed weten wat er speelt maar hun klanten niet willen informeren.
Misschien dat @fixated nog wat kan vertellen hierover. Hij zit naar eigen zeggen dicht bij het vuur!
Citaat van Bachus op 21 juli 2018, 19:07Op 19-7-2018 om 08:07 zei xipher:Misschien dat @fixated nog wat kan vertellen hierover. Hij zit naar eigen zeggen dicht bij het vuur!
ziet er naar uit dat het vuur gedoofd is
Op 19-7-2018 om 08:07 zei xipher:Misschien dat @fixated nog wat kan vertellen hierover. Hij zit naar eigen zeggen dicht bij het vuur!
ziet er naar uit dat het vuur gedoofd is