vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Jouw -/+ punt van de dag

VorigePage 458 of 466Volgende

Och, inderdaad. Diegene had z'n ogen zeker in z'n reet zitten?

Hopelijk wordt de volgende keer je gebruikersnaam wel in een keer goed ingevoerd, anders blijf je terugkomen :P

+++++Sony brengt Uncharted: The Lost Legacy op 23 augustus uit voor de PlayStation 4.

Staat al een tijdje in pre-order. Nu eindelijk een releasedatum :) 

----------- Nu wordt me verlamde arm tijdens het aanprikken vast gebonden omdat handpalm  zijde daar onderarm moeten ze juist zijn en aangezien dat het hier betreft verlamde arm kan ik niet zelf op die zijde van handpalm, omdat die arm weer iedere keer weer anders omvalt......Dan moeten 2 Dialyse-verpleegkundigen komen om mij even aan te prikken de enne houdt die onder-arm vast en de ander Dialyse-verpleegkundige :P 

+++++++ Het voordeel is dat men nu op de juiste manier kan aanprikken en ze voelen met een injectie spuit of er voldoende kracht op het bloed zit door middel de spuit weer op te halen, dus dat bloed wordt dan opgezogen.

+++++++ nog een groot voordeel is er dat de voorwaarden goed moeten optrekken dat bloed zijn, anders is het over en punt, dan geen thuisdiallyse wat ik wil, dus vast binnen die arm :lol:

Aanprikken van een shunt

Dat is een ander ziekenhuis ongeveer gebeurt het bij mij.....

+ Zelda BOTW uitgespeeld op de WiiU. Geweldige game, top einde maar vreemd vervolg.

- Na de eindscènes kan je weer verder van je avontuur met een onverslagen eindbaas. 

Op 7-4-2017 om 09:48 zei Monkie:

Och, inderdaad. Diegene had z'n ogen zeker in z'n reet zitten?

Inderdaad dat zou je wel zeggen, hij had die ogen beslist niet op het zn  scherm ^_^

-- Alfred werkt momenteel niet zoals het moet. Grrr...

Hier werkt ie prima ^_^

En de Alfred app werkt weer. Via Alfred zoeken met Google, IMDB etc.. werkte niet. Op de een of andere manier kreeg ik geen suggesties tijdens het zoeken. De app even herstarten doet wonderen :P

13 minuten geleden zei puppy:

Hier werkt ie prima ^_^

Ik wist niet dat je ook de Alfred app gebruikte :P

Ik maak er al een aantal jaar met veel plezier gebruik van. Inclusief het Powerpack :D

7 minuten geleden zei Monkie:

Ik wist niet dat je ook de Alfred app gebruikte :P

Sinds een van de week gebruik ik 'm ,tis meer dat ik 'm test  

9 minuten geleden zei puppy:

Sinds een van de week gebruik ik 'm ,tis meer dat ik 'm test  

Aha oke :) Ik gebruik hem in ieder geval dagelijks. Van bijvoorbeeld het zoeken naar films en het legen van de prullenbak, tot het openen van apps met een sneltoets. Heerlijk :) 

VorigePage 458 of 466Volgende